Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

God 12 augusti.

2013-08-12 06:14 #0 av: Skogshumblan

Gooood morgon!
Måndag igen, härligt värre!
Ni som är lediga njut av ledigheten och vi andra får snällt gå till våra jobb, vad vi än känner för.

Ha en fin dag alla!

Anmäl
2013-08-12 16:00 #1 av: Elena-Maria

Tjoho!

Hemma åter efter en liten miniweekend på östkusten. Sommarlovet är äntligen här för min del så jag är ledsen att behöva säga det men det blir nog inte mer sommarväder i år. Det är nämligen aldrig fint väder när jag är ledig Cool

Ska underhålla mej med mina nya lekar och nya böcker, bland annat den där Tarotbibeln som jag tipsades om här på Tarot i fokus (asbra bok!).

Ha en fortsatt fin dag alla!

Anmäl
2013-08-12 16:54 #2 av: [Sol69]

God eftermiddag!

Nu har jag varit och handlat och grejat lite. Dagen är ju slut redan när den börjar om man bara är ledig en dag.. Ledsen Man hinner ju knappt blinka, Skrattar

Men har i alla fall kvällen att njuta av och är glad att jag har ett fast arbete i alla fall. Önskar mig dock heltid och bättre tider.. Så hoppas universum hör min bön Funderar

Tänkte ta en promenad innan jag varvar ned för kvällen Glad

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-08-12 17:20 #3 av: Skogshumblan

Kändes som höst idag ju. Lite väl tidigt säger jag, även om jag älskar hösten.

Minisemester och djupdyk i tarotens värld lät inte fy skam.

Sol, jag hoppas och önskar med dig. Hoppas sin bön blir besvarad snart.

Själv har jag haft fullt upp hela dagen. Den gick i ett huj...Blåser lite oroväckande och är lite grå moln så jag funderar på om det blir någon löprunda idag. Skulle verkligen behöva men det går ju att ta imorgon bitti annars ;)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.