Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 982 ggr
Skogshumblan
8/9/13, 8:40 AM

9 augusti.

God morgon alla finisarna här inne:) Halvmulet och svalt, skönt! Om ca 5 h är det avfärd mot Liseberg för lite kick off med jobbet. Men först ett gäng timmar med mina kottar! Ha en skön dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Sol69]
8/9/13, 10:19 AM
#1

Någon som har lust skriva i min övningstråd. Jag har en paus God morgon. Lite svårt att skriva från Mobil. Datorn strejkar just nu. Ska kommer vara lite borta från datorns underbara värld ett tag. Vet inte ens hur detta ser ut. Smått o eländigt från Mobil. Men ha det så bra. Kommer sakna er. Till dator är fixad. Kram

Amandla
8/9/13, 10:22 AM
#2

Morrn! Här är det bara jag och Albin hemma, eller ska jag skriva Snygg-Allan? Han är nyklippt och så jättefin ❤️Just nu sitter han och boffar på kannan med torrfoderkulor som står på en hylla… som om jag skulle ge honom mer mat för det? Pyttsan, han har fått sin frukost och nu blir det inte mer förrän ikväll. 

Vi har pyttepudeln Bella på besök några dagar, hon skulle också gärna äta mera mat… 😍Nähäpp, nu ska jag fixa frukost åt mig själv 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
fridelfina
8/9/13, 5:54 PM
#3

Goder afton kära ni!

Har varit på ayurveda uppföljning, lite nya råd då Vata inte längre är i obalans utan nu är Kapha i obalans… Ska dock tillbaka i mitten av september utifall stressen på jobbet innebär att Vata pånytt blir i obalans. Spännande är det iallafall med ayurveda. Ringde till dr för provsvar, levervärdena ännu bättre, inte helt ok, men bättre. Fortsätta på inslagen väg och hoppas på att det fortsätter bli bra.

Fint väder är det nu, hoppas på att komma ut på en promenad efter middag med dotter. Hon har suttit på rumpan i flera dagar ända sen vi kom hem i tisdags så hon måste komma ut och få lite friskluft och motion!

Önskar er alla en trevlig fredag med mys!

 
 

Elpida
8/9/13, 5:54 PM
#4

Hej finingar!

Vad roligt att titta in och hälsa på! Massor av trådar att läsa i och hämta upp. Sitter väldigt lite vid iFokus med tanke på mitt nya jobb, när jag kommer hem är jag datortrött och sitter inte alls. Då tar familj och vovvar över🙂. Lägger dock till och från med mina kort😘.

Nä, nu ska jag in i trådarna och kika!

Kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

fridelfina
8/9/13, 6:00 PM
#5

Går det bra på nya jobbet Elpida? Vet inte om jag kom ihåg fel, men det var ett vik till årsskiftet eller? Vad jobbar du med? Roligt att "se" dig iallafall! 🌺

 
 

Tarotstollan
8/9/13, 10:57 PM
#6

Solsken och lite blåsigt. Skönt med luft efter att tillbringat 5 timmar i tvättstugan.

Sprungit runt i Knalleland i dag också och tittat efter ett filter till min köksfläkt. Alla dessa affärer och endast en som har filtret men priset är alldeles för högt. Skall gå till en annan affär neråt centrum och kolla om de har det och billigare.
Har också lämnat tillbaka nycklarna till alla tomatägare, de var förvånade över  hur många fler tomater det hunnit bli på bara 4 dagar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Elpida
8/11/13, 8:42 PM
#7

#5 Hej hej!
Jag jobbar som konferenskoordinator på ett konferenscentrum/hotell och hade provanställning 6 månader. Men nu har de passerat och jag är fast anställd.🙂

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Skogshumblan
8/11/13, 9:49 PM
#8

Åh Elpida. Stort grattis! så härligt !

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
8/11/13, 9:52 PM
#9

Grattis till jobbet, Elpida! 😃


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
fridelfina
8/11/13, 11:05 PM
#10

Åh, stort grattis Elpida! Skönt med fast jobb och en inkomst!!!

 
 

Elpida
8/12/13, 10:33 AM
#11

Tackar🙂

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
8/14/13, 10:05 PM
#12

ja grattis Elpida❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: