Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 871 ggr
Pagan
2013-08-06 10:22

6 augusti

Här skiner ingen sol i dag. Grå moln och regn i massor. Det är lite omväxling det. För mig är det stora nedräkningen i dag, ska packa väskan inför resan i morgon. Planet lyfter vid 8 så det blir en tidig morgon då man ju helst ska checka in minst en timma före och det är en bit dit. Nu för tiden får man ju inga biljetter så det gäller att skriva ut dem ur maskinen där. 

Dottern har en tid till doktorn som vi ska hinna med under dagen. Ingenting allvarligt. Mest bara checkup efter hennes allergiska reaktion häromdagen. Kanske dags för riktig utredning?? Den som lever får se.

Idag ska jag strö magiskt glitter över alla, säga det magiska ordet tack! och verkligen uppskatta de människor jag möter på ett mer uppmärksammat sätt.🙂Övning nr 10 i boken Magin.

Hoppas Ni får en underbar dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pagan
2013-08-06 10:45
#1

Känner Ni det magiska glittret som landar i ert hår? Tack alla goa för att Ni finns❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-08-06 11:27
#2

Gulliga Pagan.. ❤️

Lunch dags här snart.. Sen dags att försöka bege sig till jobbet i detta väder,, Riktiga regnskurar kommer det ☔️

Ha en bra semester i Grekland Pagan.. och njut av drinkar och det lata livet på semestern och ladda dina batterier 👍

Och ni andra ska också ha en bra dag,, 🤗

Tarotstollan
2013-08-06 15:29
#3

Pagan,inget glitter här men du vet ju att jag är "okänslig" för sådant, men tack ändå, bara vetskapen känns bra!💋 Ha det nu riktigt bra och koppla av ordentligt☀️🍸🎈🤗🤗+😉!

Sol, ja med sådant väder kan man lika gärna jobba, hoppas ändå att du får en bra dag!

Här är kvavt som i en bakugn + 27 just nu, soldis och en massa moln, det blåser visserligen med det känns inte ett dugg svalkande! Hoppas på regn och åska senare.
Skall försöka plocka lite här i lägenheten innan jag "måste" gå ut för lite luft.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Elena-Maria
2013-08-06 18:15
#4

Här blåser det så man nästan blåser bort, men det gör inget för det är varmt ute. Väntar på regnet som skulle kommit hela dagen…

Ha det gött i Grekland Pagan! Själv är jag nygift och går runt och känner mej speciell i smyg ;)

Ha en go kväll alla!

Fred och god växt!

Skogshumblan
2013-08-06 19:49
#5

God kväll. Här har varit varmt och kvalmigt som en ångbastu! URK. Det kom en liten skvätt regn förut men den gjorde ju inte så mycket åt värmeklabbet…. Elena-Maria, stort grattis och all välgång! SÅ härligt att få gå runt sådär, njut! Sol, skönt att du kommer ut lite igen. Var rädd om dog bara, går inte smärtan över får du allt söka hjälp. Stollan, haha imun mot omtanke och kärlek?! ;* Jag har just bakat lite med dotera. Inte helt normalt i denna värme men jädrars vad det jäste bra;) Har blivit lite dumt med granntjejen så jag fick distrahera lite och måste göra något åt det. Positiva affirmationer ni vet. :) Pagan, hoppas du får kanonbra och skönt! Tänk inte på oss för mycket för vi överlever nog din frånvaro, kanske lätt hyperabstinenta lagom till du kommer hem;* Hoppasni får en skön kväll vänner. Och som Pagan skrev, tack för att ni finns!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2013-08-06 21:06
#6

# 5.. Njaaa, det var inte riktigt så jag menade!😃

Här är fortfarande varmt och kvavt, det lär inte bli lätt att sova i natt!
Kommissarie Montalbano börjar nu så det skall jag titta på.
Ha en fortsatt trevlig tisdag kväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Pagan
2013-08-06 21:16
#7

Vink vink alla goa och GRATTIS Elena-Maria❤️Hinner inte in imon så jag tackar för alla goa hälsningar och hoppas de har ett Internetcafé där jag kan hälsa på er ibland.😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-08-06 21:24
#8

# 4. Elena-Maria, får väl också önska GRATTIS🌺 i efterskott till dig. När gifte du dig?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
2013-08-06 22:45
#9

Grattis Elena Maria. 🌺

Ja då det har varit 28 grader ute.. och tufft jobba.. Regn och åska.. nu är det 21 ute.. så kanske kommer mera i natt.

Ha de så bra alla..
Sov gott 😴

Elena-Maria
2013-08-07 17:21
#10

Tack alla ❤️ I lördags blev jag fru, känns för himla bra 😉

Fred och god växt!

Tarotstollan
2013-08-07 17:29
#11

❤️🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fridelfina
2013-08-07 17:38
#12

Börjar med att gratta och lyckönska till Elena-Maria som blivit fru i lördags!

Så tackar jag Pagan för magiskt glitter i håret, det kan jag behöva! Tack! Och ha en trevlig och skön semester nu!

Hoppas det ordnat upp sig för Skogis dotter och granntjejen nu!

Själv hade jag en härlig Tallinresa med barn och svägerska och brorsbarnen! Fantastisk stad och vi hade det så härligt avkopplat och mysigt, vi kom överens och blev nöjda alla sex!

(Oj, alla meningarna fick utropstecken… 😃)

 
 

Amandla
2013-08-07 20:53
#13

Grattis Elena-Maria! 🥳


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Skogshumblan
2013-08-07 21:50
#14

Fridelfina, tack för omtanken. De har inte lekt i dag men vi tar nya friska tag:) Tack för att (flickorna i grannskapet namn) har en vänskap som de värdes ätter och vårdar väl. Tack för att de har varandra och att vi föräldrar är samsynta i viktiga saker.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: