Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 546 ggr
Pagan
2013-08-05 10:51

5 augusti

Godmorgon

Ja, snart dags för lunch kanske men för mig som har semester så går det i lite lugnare tempo. Nyss hemkommen. Börjar bli en het dag och svetten lackar. Hoppas Ni får en skön dag vad Ni än fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
2013-08-05 15:44
#1

Jag gosar mig på balkongen ihop med ett par tarotlekar och Ylva Trollstiernas bok Korten på bordet. Den är både för Nybörjare och såna som redan kan en del, jag vill gärna fördjupa mig lite till CoolBehöver två lekar för då kan jag ha en sorterad och gå igenom alla essen, alla tvåor osv och så har jag en blandad som jag kan dra kort ur när jag får nån idé att prova. Dessutom kom jag äntligen mig för att börja använda New Vision, den är som en vanlig lek men man ser ryggen på alla personerna och vad de har framför sig, ett slags bakvända porträtt. Det ger en del nya vinklar Skämtar

Tillägg: jag ändrade namnet på leken från 78 Doors till New Vision som är den jag har. Det var nog mitt undermedvetna som påminde mig om att jag gärna vill ha en 78 Doors-lek 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2013-08-05 16:44
#2

God eftermiddag. Nyss hemkommen efter en varm dag på jobbet. Dagen blev ju inte lättare av olidlig väntan på ett visst telefonsamtal. Men framåt lunch så var jag ett långvick rikare. :) Så på onsdag ska jag skriva på papper och på torsdag börjar jag. Känns galet ofattbart men så härligt! Hoppas ni alla har en skön kväll, jag ska fortsätta sväva runt på mina moln ett slag tror jag…

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-08-05 17:42
#3

Underbart Skogis, grattis igen! Och igen! 😃❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
2013-08-05 17:55
#4

Ja GRATTIS GRATTIS GRATTIS🎈🎂😂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-08-05 18:45
#5

Grattis Skogshumlan 🌺🎈🎂

Idag blev jag väckt av ett den ena katten råkade ha ned en lampa så de krossades.. Så stod och sopade golv kl 3,40 och efter det gick det ju inte att sova. 😕

Varit första dagen på jobbet idag men mitt blåa öga. frågor till höger och vänster. Men de värsta är nog att jag känner av knät och höger sida vid revbenen så det tar emot lite att göra allt.

Men är envis så jag klarade i alla fall ut dagen..

Ha en trevlig kväll på er.

Skogshumblan
2013-08-05 20:01
#6

Tackelitack! Sol, ja det var ju ett sätt att bli väckt genom vettskrämning… Hu! Hoppas du får sova gott i natt.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Sol69]
2013-08-05 20:13
#7

Jag jobbar kväll i morgon så får till och med lite sovmorgon och de känns skönt efter att jag varit vaken så länge.. 😃

Tarotstollan
2013-08-05 20:42
#8

# 0. Skönt att bestämma över sin egen tid.🙂
# 1. Ja, den tarotleken ger en helt nya tankar, kul att ha båda framme samtidigt och jämföra. Vill också ha 78-doors leken!🙂
# 2. Grattis Humblan, hur länge får du vicka nu?🏆
# 5. Sol, ja man vet att man har katter när man vaknar med ett ryck mitt natten med en puls som skenar!😮

Solsken och varmt, fast mera lagom nu. Tog en promenad ner till "shopen" där de hade lite nya saker som jag lagt undan, dock inga tarotlekar!
Gick sen och hämtade Sudokun på Ica och skall sätta mig att lösa den senare, nu skall jag ta mig något att äta samtidigt som jag kollar reprisen på "Livet på andra sidan".
Ha en trevlig måndag kväll

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2013-08-05 21:24
#9

Stollan, fram till jul, ev lite längre.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2013-08-05 21:48
#10

Ja, det är ju några månader i alla fall. Skönt att veta hur länge lönen ramlar in fram igenom!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2013-08-06 06:56
#11

Ja Stollan, så är det. Plus att det om ca 65 arbetsdagar börjar ticka in LAS-dagar vilket ger en viss trygghet.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-08-06 09:52
#12

720 dagar i ena potten eller 1080 i båda potterna så räknas det i Linköpings kommun i alla fall.. 🙂

Skogshumblan
2013-08-06 09:58
#13

Sol, här är det lite annat system. De har slått ihop de två "systemen" så här är det 360 dagar totalt för behöriga. Är du obehörig får du inte jobba mer än 300 dagar, allt för att undvika att obehöriga lasas in. Bra tycker jag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Sol69]
2013-08-06 10:08
#14

Okej Då är det annat för er. jag jobbar ju inom vården och de är avtalet som de gjort för vården.

Upp till toppen
Annons: