Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 657 ggr
Skogshumblan
8/2/13, 7:29 AM

God 2 augusti.

God morgon. Ännu en dag med strålande sol, härligt. Hoppas ni alla får en skön dag & helg!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
fridelfina
8/2/13, 10:56 AM
#1

God morgon!

Har mycket i skallen nu, så jag gör som Skogis - önskar er en fin dag!

 
 

Pagan
8/2/13, 11:01 AM
#2

Japp en alldeles speciell dag😉

Ha det gott alla sköna, ska jobba på så jag kan smita hem tidigare. hahaha det sade jag igår också. men idag då……..🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
8/2/13, 11:05 AM
#3

Morrn! Känner mig riktigt trött, det blir att vila idag. Fast jag ska till bibblan först och hämta böcker som jag reserverat, sen ska jag lägga mig i sköna solstolen på balkongen, läsa och må gott 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[Sol69]
8/2/13, 11:30 AM
#4

Är väl snart lunch dags.. 😃

Blev sent igår.. fastnade en en bok.. kunde ej sluta läsa.. Men vad gör det. jag ska ju ändå inte jobba. 🙂

Det blir att smyga ut idag en sväng.. köra dottern hem.. hon har tröttnat på min soffa och längtar efter sin säng.. 🙂

Annars har jag inga stora planer. bara vara och läsa vidare i min bok.. och njuta av lugnet.. 😃

Ha en trevlig dag och en mysig helg.. 🤗

Hade jag haft sällskap hade vädret lockat till lite grillat och lite öl till maten. men det har universum inte gett mig än.. Så det bli att förgylla min egen tillvaro. Men ibland saknar man sällskapet av en annan vuxen att prata med 😊

Tonårs sonen är ju inte vidare social med mamma 😃

[Sol69]
8/2/13, 8:16 PM
#5

God kväll på er alla.. Äntligen fredag tycker nog de som jobbat.. Men nu har jag varit hemma så länge att jag glömt dagarna..

Fast idag trotsade jag mitt lila blå öga och tog på ett par solbrillor och gick på en timmes promenad invid vattnet och njöt av att vara ute..

Sen åkte vi förbi återvinningen och tittade på böcker, men de fanns inget nytt som lockade mig alls. men dottern fick med ett par böcker hem.

Men ni må tro att man uppskattar att vara ute, när man har suttit inne och ugglat och känt sig lite som en fånge pga att man inte vill visa upp sitt öga. Ny insikter blir det. 🤔

Tänkte att jag ska se på Wallander klockan 21 på 4an. Tycker faktiskt att svenska kriminalare är ganska bra. 

Ha en trevlig och mysig kväll på er alla. 🤗

fridelfina
8/2/13, 10:27 PM
#6

"Hade jag haft sällskap hade vädret lockat till lite grillat och lite öl till maten. men det har universum inte gett mig än.. Så det bli att förgylla min egen tillvaro. Men ibland saknar man sällskapet av en annan vuxen att prata med Förlägen"

Sol, jag önskar det också, fast jag har en att sällskapa med, men han är inte så sugen på pratande och sällskapande… 🥵

Men jag har iallafall gjort vad på mig ankommer för att röra om i grytan och se vad/om vi kan koka en ny soppa - jag har bokat tid till familjerådgivningen! Synd bara att det är en 4 veckors väntetid… Fast jag har ju stått ut med 4 års tystnad tidigare så vad är ynka 4 veckor!

Var med sonen och badade idag, mysigt var det. Nu är det bara varmt och klibbigt, ska nog ta en kort kall dusch innan jag går och lägger mig om en stund. 

Ha en god natt och en trevlig helg!

 
 

Annons:
Tarotstollan
8/2/13, 10:35 PM
#7

Soligt och fruktansvärt kvavt. Sovit jättekonstigt i natt vaknat och trott klockan varit mer och somnat om och vaknat igen. Så jag är allt annat än utsövd, tur jag inte har en massa tider att passa utan kan sova när jag kan.
Har varit ute en sväng och det var VARMT!
Efter det har jag sprungit runt hos tre grannar och samlat in nycklarna till deras lägenheter, de skall åka bort tillsammans och jag skall vattna blommorna. Alla har precis som jag stora tomatplantor på balkongerna och det dignar av gröna tomater överallt nu. Det vore ju synd om de skulle torka och allt dö!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
8/2/13, 10:36 PM
#8

Fridelfina då har du i alla fall gjort något och det är alltid en början 👍

Sen får du se om det ger resultatet som du vill ha. 🙂

Skogshumblan
8/3/13, 8:04 AM
#9

Fridelfina, så bra att du tar tag i det. Hoppas allt blir bra, vad det än innebär.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
8/3/13, 11:20 AM
#10

jamen precis, ett steg i rätt riktning Fridelfina. Synd på väntetiden. Trodde de skakat fram bättre resurser, men det går långsamt med sådant uppenbarligen. Likadant för ungdomar och hjälp att få någon att prata med. Ruskigt synd!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
8/3/13, 6:11 PM
#11

Visst är det synd med väntetiden, man har ju redan väntat länge innan man tar kontakt! Men nu så, det är gjort!

 
 

Upp till toppen
Annons: