Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 461 ggr
[Sol69]
2013-08-01 10:48

1 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är vi inne i augusti månad. Det är dock en sommar månad, men den räknas som den sista.. sen är hösten här.

Augusti kommer med daggen på morgonen och med mörkare kvällar. men underbara varma dagar.. så vi får passa på att njuta..

Om det blir vackert väder nu efter allt regn blir ju alla svampplockaren glada också, Men svampen brukar gömma sig för mig..

Här är det en lugn dag. dottern sov här i natt och jag är ju som sagt lite steg och har ont efter fallet än. Men ögat är nog lite mindre lila blått nu i alla fall, så tror de går åt rätt håll.. Har ju lyckats sova på den sidan jag ramla på..

Men blir att vara hemma och vila upp sig och greja lite hemma. Och hoppas att det fina vädret håller i sig några dagar till..

Man blir glad när man ser sol och vackert väder ute,, Funderar på att ta ett par solbrillor på mig och smita ut på en promenad.. då syns ju inte min skada och kan  skrämma andra,,

Ha en bra dag alla Tarot älskare.. 🤗

Ni är för gooa ska ni veta.. 😍

Annons:
Pagan
2013-08-01 11:36
#1

Soligt och fint men ganska svalt här. Rätt skönt. Torsdag och snart dags för lunch. Lite slapp och slö även i dag. Hoppas kunna smita iväg lite tidigare från jobbet i dag. Sov som en stock i natt och har drömt en massa som jag ju inte minns, men det flimrade förbi en del i morse.

Skönt att det går åt rätt håll Sol.

Hoppas Ni får en fin dag vad Ni än hittar på🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
2013-08-01 11:53
#2

God förmiddag på er!

Ja, ut i solen Sol och håller tummar för att Pagan får gå lite tidigare från jobbet! Själv är det en shoppingresa till sthlm som föreligger, sonen vill inköpa en titanspork (sked/kniv/gaffel i titan) på en butik som har rea… 😛

Sen har vi sol och blå himmel så det blir väl bad eller annan aktivitet. Maken har sprängande huvudvärk dock pga jobbig hosta, så vi får väl se hur aktiv han är idag?

En lustig grej hände i natt, nån petade till på mitt knä… men när jag vaknade till av det var ingen i rummet som pockade på uppmärksamhet, så frågade jag maken (som iofs sov bredvid mig) men han hade inte gjort det? Men det kändes jättetydligt… 🤔

Ha en finfin dag där ute i landet!

 
 

[Sol69]
2013-08-01 12:00
#3

Fridelfina det låter som om någon vill tala om att denne är med dig och vakar över dig, så var tacksam för att de är med dig och ger dig stöd och att de vill visa det för dig. 🙂

Skogshumblan
2013-08-01 19:33
#4

Sol, gott att det går åt rätt håll och som du skrivit att det inte blev något värre. Fridelfina, spännande med sånt. Pagan, ja skolka lite medan du kan;) Själv är jag mätt, trött och kommer nog somna snart. Det är nästan löjligt lojt på jobbet med 5-8 barn som mest sköter sig själva. Men det är synd att klaga, få kan meditera lite i godan ro på arbetstid;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-08-01 23:14
#5

Har varit en lugn dag här. Har haft min dotter här och vi har ätit lite mat. och sett lite på tv och sen datorn en sväng. Ska väl snart ta med mig boken och lägga mig och läsa lite. Tycker det är ganska avkopplande att läsa en stund innan man somnar.

Hoppas ni alla haft en trevlig dag och en bra början på augusti. Jag fick kortet the world för i morgon så det känns som om det bådar gott för i morgon i alla fall. Nya lärdomar och förhoppningsvis goda.. 😃

ha en trevlig kväll och en god natt när det är dags.. 😴

Upp till toppen
Annons: