Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 594 ggr
[Sol69]
2013-07-31 10:16

31 Juli

God morgon..

Har tänkt en del på känslan av att vara instängd.. Tänker på de stackarna som blir ofrivilligt inlåsta som inte har gjort något. Vilken hemskt känsla det måste vara.. 😕

Jag har ju ändå frivilligt låtit bli att gå ut för att jag ser så hemskt ut.. Men snart måste jag ut och handla lite ändå..

Hoppas på sol så jag kan ta på mig brillorna och dölja det lite..

Blir en dag i lugn och ro med massor med nya insikter hoppas jag..

Ha en bra dag allesammans..🤗

Annons:
fridelfina
2013-07-31 11:27
#1

Solbrillor och solhatt/keps kan väl funka för dig Sol! 😎

Här är hela familjen ledig igen, det är makens sista semesterdagar nu. Pokjarna i familjen ska ut och fiska på kvällen och jag ska åka till en arbetskamrat som slutan nu och grilla med några av de andra kollegorna, det ska bli kul! Dotter surfar runt på nätet och läser bloggar och kollar på serier på dator… Hon kommer garanterat få fyrkantiga ögon fram till skolstarten! 🤪

Ja, det var min planering för dagen. Sol och vita moln har vi och det verkar blåsa en hel del. Ha det gott allihop!

 
 

[Sol69]
2013-07-31 11:40
#2

Japp det blir solbrillor och handla med dottern idag.. Måste ju ha lite mat fast jag ser hemsk ut.. ingen vacker syn alls.. 😃

Annars ska jag plocka lite hemma och greja lite.. fixa och dona sånt som inte blir av annars. Om det blir av.. 🤔 Har i alla fall börjat att tänka tanken.. börja rota i skåpen och rensa ut lite 🙂

Men får väl se va det blir av det. Först är det att börja dagen och fixa lite mat i magen.. Passar på att gå och skrota lite och bara vara.. känns som en sån dag idag.. 😃

Pagan
2013-07-31 12:13
#3

Hej på er

Sol, hög sval luft och några enstaka moln. Trodde det skulle bli regn för hela slanten i dag, för så såg det ut i morse.

Sitter och surfar lite på arbetstid! Ajabaja, fast det är ju lunchtid så jag borde bli förlåten.

Tänkte mig en tur till Storstaden i eftermiddag, har en del ärenden som är bättre att utföra där det finns större utbud. Ser visserligen inte fram emot bilresan, men man får ju inte roligare än man gör sig. Lite skön musik och gott gung i bilen brukar göra det lite kuligare.🙂

Ja du får ikläda dig Mr Walker mundering i dag Sol.

Hoppas Ni får en mysig grillafton Fridelfina.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
2013-07-31 12:33
#4

Det är ett par stora solbrillor som gäller nu.. 😎och min dotter som stöd. lär ju ej kunna läsa med dem på mig..

Men även om jag ser hemsk ut.. ni skulle bara veta hur hemsk 😃Så är jag i alla fall ren och döljer mina men.. för andras skull..

Ha en bra dag.. och tack för att ni är så omtänksamma. 🤗

Skogshumblan
2013-07-31 18:45
#5

God kväll! Har läst allt ni skriver. Är trött, tror matkoman anfaller snart. Motivations åt en hel pizza. (Tröstäta har sådan negativ klang, så motivationsäta låter däremot positivt. Jag motiverar mig att må bra, och vid senare tillfälle när löpningen går seg påminner jag mig om att jag behöver göra den där 15- kmrundan för att bli av med kalorierna. Motovationsätning ish the shit!;))

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-07-31 19:08
#6

Har i alla fall smugit runt och handlat lite mat.. Med solbrillor inne i affären.. Såg nog ganska komiskt ut,, men ingen såg i alla fall mitt lila rosa öga 😃

Nu är det snart dags att se på film en stund med min dotter, Får se om hon har valt någon bra film.. 🙂 När hon va yngre kunde de va en riktig plåga se på film med henne. hon valde film efter hur snygga skådespelarna var stället för bra filmer. 🤐

Ha en mysig kväll på er alla.. 🤗

Annons:
Pagan
2013-07-31 19:28
#7

bra ord Skogis, motivationätning.🙂

Hemma igen från Storstaden. Där var det lokala skurar som heter duga, från våldsamt ösregn till lugna gatan på hela motorvägen och likadant på Avenyn. Hamnade på Rusta av någon outgrundlig anledning på hemvägen och fyndade en spaljé och en altanmatta i förbifarten. Spaljén löser bekymret med nederdelen av altanen, lite ojämn nivåskillnad där till backen. Ett bekymmer jag filurat över och nu kostade 69:- att lösa. Jäkla bra!! Mattan lägger jag på "inomhus" delen, glatt orange/röd i plast, den är en humörhöjare.😃Nu ska jag njuta av de lediga timmar jag har kvar tills det är dags att ställa klockan igen. Lite Varg Veum kanske? Hm, ja det lockar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: