Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

31 Juli

2013-07-31 10:16 #0 av: [Sol69]

God morgon..

Har tänkt en del på känslan av att vara instängd.. Tänker på de stackarna som blir ofrivilligt inlåsta som inte har gjort något. Vilken hemskt känsla det måste vara.. Ledsen

Jag har ju ändå frivilligt låtit bli att gå ut för att jag ser så hemskt ut.. Men snart måste jag ut och handla lite ändå..

Hoppas på sol så jag kan ta på mig brillorna och dölja det lite..

Blir en dag i lugn och ro med massor med nya insikter hoppas jag..

Ha en bra dag allesammans..Kramas

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2013-07-31 11:27 #1 av: fridelfina

Solbrillor och solhatt/keps kan väl funka för dig Sol! Cool

Här är hela familjen ledig igen, det är makens sista semesterdagar nu. Pokjarna i familjen ska ut och fiska på kvällen och jag ska åka till en arbetskamrat som slutan nu och grilla med några av de andra kollegorna, det ska bli kul! Dotter surfar runt på nätet och läser bloggar och kollar på serier på dator... Hon kommer garanterat få fyrkantiga ögon fram till skolstarten! Galen

Ja, det var min planering för dagen. Sol och vita moln har vi och det verkar blåsa en hel del. Ha det gott allihop!

Anmäl
2013-07-31 11:40 #2 av: [Sol69]

Japp det blir solbrillor och handla med dottern idag.. Måste ju ha lite mat fast jag ser hemsk ut.. ingen vacker syn alls.. Skrattar

Annars ska jag plocka lite hemma och greja lite.. fixa och dona sånt som inte blir av annars. Om det blir av.. Funderar Har i alla fall börjat att tänka tanken.. börja rota i skåpen och rensa ut lite Glad

Men får väl se va det blir av det. Först är det att börja dagen och fixa lite mat i magen.. Passar på att gå och skrota lite och bara vara.. känns som en sån dag idag.. Skrattar

Anmäl
2013-07-31 12:13 #3 av: Pagan

Hej på er

Sol, hög sval luft och några enstaka moln. Trodde det skulle bli regn för hela slanten i dag, för så såg det ut i morse.

Sitter och surfar lite på arbetstid! Ajabaja, fast det är ju lunchtid så jag borde bli förlåten.

Tänkte mig en tur till Storstaden i eftermiddag, har en del ärenden som är bättre att utföra där det finns större utbud. Ser visserligen inte fram emot bilresan, men man får ju inte roligare än man gör sig. Lite skön musik och gott gung i bilen brukar göra det lite kuligare.Glad

Ja du får ikläda dig Mr Walker mundering i dag Sol.

Hoppas Ni får en mysig grillafton Fridelfina.

Anmäl
2013-07-31 12:33 #4 av: [Sol69]

Det är ett par stora solbrillor som gäller nu.. Cooloch min dotter som stöd. lär ju ej kunna läsa med dem på mig..

Men även om jag ser hemsk ut.. ni skulle bara veta hur hemsk SkrattarSå är jag i alla fall ren och döljer mina men.. för andras skull..

Ha en bra dag.. och tack för att ni är så omtänksamma. Kramas

Anmäl
2013-07-31 18:45 #5 av: Skogshumblan

God kväll!
Har läst allt ni skriver. Är trött, tror matkoman anfaller snart. Motivations åt en hel pizza. (Tröstäta har sådan negativ klang, så motivationsäta låter däremot positivt. Jag motiverar mig att må bra, och vid senare tillfälle när löpningen går seg påminner jag mig om att jag behöver göra den där 15- kmrundan för att bli av med kalorierna. Motovationsätning ish the shit!;))

Anmäl
2013-07-31 19:08 #6 av: [Sol69]

Har i alla fall smugit runt och handlat lite mat.. Med solbrillor inne i affären.. Såg nog ganska komiskt ut,, men ingen såg i alla fall mitt lila rosa öga Skrattar

Nu är det snart dags att se på film en stund med min dotter, Får se om hon har valt någon bra film.. Glad När hon va yngre kunde de va en riktig plåga se på film med henne. hon valde film efter hur snygga skådespelarna var stället för bra filmer. Tyst

Ha en mysig kväll på er alla.. Kramas

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.