Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1433 ggr
Pagan
7/27/13, 10:02 AM

Godmorgon 27 juli

Sicken morgon. Tor har dundrat på och fortfarande mullrar det i fjärran. Ska tydligen fortsätta åska och blixtra under dagen. regnet öser ner och naturen riktigt jublar.😃Så välbehövligt!!

Får se om jag vågar vara uppkopplad mer under dagen om detta fortsätter.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Elena-Maria
7/27/13, 11:54 AM
#1

God middag!

Här hällregnade det och blixtrade som bara den i morse. Nu är det uppehåll men mer regn kommer nog. Tror bestämt att jag sta testa att spå väder inför nästa helg. Har läst lite om det i dagarna och känner att det måste jag ju testa.

Ha en skön lördag!

Fred och god växt!

Skogshumblan
7/27/13, 12:41 PM
#2

God middag. Här faller ett mjukt ösregn. Inget muller eller blixt. Äntligen regnar det säger jag! Har strukigt lite tvätt och gör nu paus för middag, sen ska jag försöka stryka lite till. Rogivande och skönt att stryka tycker jag. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
7/27/13, 1:08 PM
#3

Inget regn här, bara blå himmel och typ 28 graders värme. Enligt klart.se får vi inte regn förrän på måndag. Maken och sonen har åkt till makens syrra, jag och dotter stannar hemma och städar (eller jag städar och dotter tittar på High five O). Ska också handla citroner och lite annat idag, får se vad som orkas med i den tropiska värmen. Ha den finfin dag!

 
 

Tarotstollan
7/27/13, 8:35 PM
#4

Sovit halvdåligt då jag hade huvudvärk när jag lade mig, vaknade till vid 10-tiden av att det dundrade och regnade, men somnade om igen ganska så snabbt. Här är fuktigt och kvavt och jag känner av huvudet lite igen, hoppas att det släpper snart, gillar inte att stoppa i mig Alvedon för "lite" huvudvärk. Är rädd att de kanske inte hjälper när jag verkligfen behöver dem sen!
Här är mulet nu, så det kanske kommer mera regn för det lilla som kommit räcker inte på länge än.

Ha det bra!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Tarotstollan
7/27/13, 9:04 PM
#5

#1. Var hittade du läggningar för väder? Skulle vara kul att testa.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sol69]
7/27/13, 10:35 PM
#6

God kväll på er. Här har det varit varmt.. 27 grader fortfarande klockan 20. Nu är det bara 20 grader ute.. Och inte en droppe regn.. Och jag har jobbat i värmen.. 😓

Hur ska man då tolka korten?? Men skulle va kul att testa. Någon som vill testa och de va den kommer fram till??

Annons:
Elena-Maria
7/28/13, 9:51 AM
#7

#5 I Ylva Trollstiernas bok Tarot mer och mer finns lite om det. Om jag inte missminner mej helt så var det med endast korten 1-10 ur lilla arkanan. Har inte fått tummen ur att testa än men idag är en ny dag. 😃

Fred och god växt!

Tarotstollan
7/28/13, 4:18 PM
#8

Typiskt, just en av de böcker som jag inte har. Finns ju inte heller att köpa längre har jag förstått.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
7/28/13, 7:58 PM
#9

tror du kan köpa via hennes egen sida Stollan

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
7/28/13, 9:13 PM
#10

Tror inte att de finns kvar att köpa och dessutom har hon inte rättigheterna kvar att sälja dem har jag för mig att hon sa.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
7/28/13, 9:51 PM
#11

jo om man är medlem kan man, kan ju kolla och i så fall köpa åt dig, påminn mig imon🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elena-Maria
7/29/13, 8:55 AM
#12

Jodå, jag är inte medlem och har köpt den ändå. Köpte Tarot mer och mer samt Tarot och siffror. Man får den som pdf på mejlen. Tror båda tillsammans kostade 180 kr. Om man bortser från att grammatiken och stavningen i den är under all kritik så är boken i sej intressant. Den med siffrorna har jag inte påbörjat ännu. Jag printade ut dem så jag kan anteckna i dem om jag behöver. Tycker dessutom bättre om att läsa på papper än på datorn 🙂

Fred och god växt!

Pagan
7/29/13, 6:40 PM
#13

Ja men vad bra, Tack för info Elena-Maria🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Upp till toppen
Annons: