Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 993 ggr
fridelfina
2013-07-25 08:47

goder morgon 25 juli

Åker bort ett par dager nu, ska på begravning i morgon. Vi hörs framåt lördag kan jag tro. Ha finfina dagar nu ❤️

 
 

Annons:
Skogshumblan
2013-07-25 10:18
#1

God morgon! Fridelfina, hoppas begravningen blir fin, var rädd om dig så syns vi senare. Här är det varmt och soligt, jag vill ha regn. Ha en härlig dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-07-25 10:48
#2

God morgon!

Vaknade med en rejäl huvudvärk. Så blev inget jobb idag.. hemma och vila och sitta här stundtals..

Hoppas att det blir en vacker och lättsam begravning Fridelfina.

Här är det varmt ute och soligt. Känns som om det är åska i luften.

Ha en bra dag.

Tarotstollan
2013-07-25 15:23
#3

Vi fick äntligen åska och lite regn under natten. Det smällde inte så mycket här men norröver höll det på och blixtrade utan dån var 5:te sekund i flera timmar. Satt på balkongen och tittade på skådespelet. I dag är det något mellan soldis och mulet och + 23, tror dock att det kommer att klarna upp det ser så ut.
Har legat i drag i natt så jag har både ont i huvudet och är stel i nacken.
Skall gå över till grannen och kolla hans blommor sen skall jag ta på mig lite mera kläder och gå ut.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2013-07-25 17:14
#4

Det mullrar men mer har det inte blivit än. Någon som har tips på regndans, gärna med instruktionsvideo så det blir rätt ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-07-25 17:43
#5

Här har det kommit en lien skvätt och de mullrar lite.. men inte nog mycket.. Men får väl se om Tor vaknar till ordentligt.. skulle behövas…

Tarotstollan
2013-07-25 19:58
#6

# 4. Ja, den dansen vill vi nog alla se😂!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Pagan
2013-07-25 20:16
#7

hahaha😃

Här kom inte minsta regn vare sig i natt eller under dagen. trodde klart det var på gång eftersom det var så åskkvavt och huvudvärken låg på lur, men så sprack det upp istället.

Har lagt ut sten längs min husgrund - sjösten, blir himla najs, men så klart fattas det typ 2 säckar. Så stackars bilen får dra hem lite mer i mon då. Tur det är lön i morgon också, gapar tomt i plånboken, trädgården & dottern slukar vartenda öre. Tur man e liten i maten😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
2013-07-25 20:44
#8

Hörs i helgen Fridelfina, hoppas det blir en fin och stämningsfull ceremoni. Avsked är alltid jobbigt men det kan bli ett vackert avslut.❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
2013-07-27 12:57
#9

Tack tjejer för er omtanke, det värmer! ❤️

Ceremonin var lättsam och vacker, min kusin sa de vackraste av ord till sin fina mamma och prästen var närvarande och varm.

Under själva ceremonin gick åskan och ett kort regn föll. 🙂När allt var klart var det sol och den sista dropparna föll, inget regn var det innan heller! Min moster sade, när vi åkte och träffade henne på sjukhuset en vecka innan hon dog, "Ja, så här blev det"… Jag tänker mindfullness och är tacksam över att vi hann med att träffas innan hon dog pga cancern som aggressivt tog hennes liv. ❤️

Det som smärtar mest är dock min egen mammas "oförmåga", men jag vet att det är psykisk sjukdom och barndomstrauman bakom så jag har överseende med det. Dock är det tråkigt att min kusin på det sättet också mister sin moster, just i denna sorgen situation. ❤️

 
 

Pagan
2013-07-27 22:22
#10

Ja det är ledsamt Fridelfina, men jag tycker det låter som om allt var stämningsfullt och gott på själva begravningen. Å att din moster förlikat sig med sitt öde. Att din mor inte mår bra och inte kan vara det stöd du hoppats på för din kusin är nåt som ligger utanför och jag kan bara hoppas att det går åt ett bättre håll där vad det lider. De psykiska sjukdomarna är inte att leka med och jag tänker på dig och att du tar så illa vid dig gällande detta och din kusin, det gör mig ledsen. Där finns ingenting du kan göra, försök att inte lägga den bördan på dig själv. Massa kram ❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-07-27 22:23
#11

Håller med Pagan. Man får aldrig över andra människor, bara över vad man låter dem göra med ditt liv.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
2013-07-28 00:28
#12

Åh, varmt tack för er omsorg! Jo, så är det, man kan endast rå för och förändra sig själv och när det gäller min mamma så är det bara lite övergående smärta, I promise!

Tror att min känslighet iofs också påverkas av att maken och jag inte har det så bra just nu, jag är bara lite ovanligt "ömhudad" då han stänger mig ute också…

Jag kommer ju i allafall fortsätta kontakten med kusinen som vanligt - så det så!

 
 

Upp till toppen
Annons: