Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 787 ggr
[Sol69]
2013-07-20 09:32

20 Juli

God morgon..

☀️igen..  vi kan i alla fall inte klaga på att det inte är en fin sommar i år.. utan man har kunnat njuta av många varma dagar… och jag lider inte av värmen.. men vist kan det va hemskt varmt inne hos en del vårdtagare och man känner sig helt blöt.. Men annars njuter jag av vädret..

Denna helg här ju min lediga helg.. så jag passar på att bara göra det man måste.. och njuter av ledigheten..

Vet inte ens va jag ska hitta på idag.. Kanske ska ta en bok och sätta mig ute och läsa.. 😃

Ha en mysig lördag och helg..

Kram

Annons:
Skogshumblan
2013-07-20 09:45
#1

God morgon. Nä denna sommar kan man inte klaga på! Hoppas du får en loj och skön helg Sol! Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
2013-07-20 10:40
#2

Hej på er!

Här är det åter till semester för min del, tre långa veckor framåt! Ska bli skönt hoppas jag.

Har skjutsat dotter till stallet, hon är med i USEK (ungdomssektionen) och de ska måla Torpet där de ska kunna ha olika evenemang för stalltjejjerna och killarna framöver. Maken sitter och gör godis i Candy Crush och skördar i Farmville, sonen sover fortfarande. Själv ska jag ta mig lite frukost tänker jag, sen får vi se vad det blir…

Ha det så gott denna fina soliga dag!

 
 

Pagan
2013-07-20 13:05
#3

Goddagens

Har haft fullt upp sedan tidigt. Vaknade lite tidigare än vad som borde vara fallet, har ju sovmorgon! men så vackert väder, soligt och fågelkvitter så jag känner att jag får passa på att njuta av det så länge det varar. Morgonpromenixen gick bra efter jag mjukat upp ryggen lite och har rensat lite i landet, nu funderar jag på att ta lite lunch. Väääldigt hot idag så man får sakta ned tempot🙂

Här strular det minsann, har försökt posta inlägget nu tre gånger, hm….försöker igen då

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

gevalina
2013-07-20 16:46
#4

go eftermiddag…denna dag försov jag mig och fick ringa och säga att jag kommer en timme senare. som tur är så är det ganska lugnt på jobb.

nu hemma efter ett lite kortare pass och skall fixa i ordning till måndagen.men två arbetsdagar återstår.

jpå måndag em  åker jag  i väg några dagar och min dotter får  besök av vän….sen i slutet av veckan är det Helsingborgsfestival.

Ha en skön och härlig kväll.

[Sol69]
2013-07-20 17:51
#5

Idag har jag och barnen varit ute och ätit middag och nu efteråt blev det att skura kattlådan och torka golv.. ett trevligt jobb en lördag… nää men sen kan man njuta av kvällen och vet att de är gjort i alla fall och de luktar gott..

Tarotstollan
2013-07-20 19:30
#6

Varmt, varmt, varmt 😓🥵jag mår inte bra alls…det enda jag vill göra är att sova bort dagarna! Hoppas på molnigare och svalare varenda dag!
JA, JAG KLAGAR 😃på denna sommaren!
Har ändå varit ute en runda till affären, köpt lite mat, glass och nödvändiga saker, det snurrade bra i skallen och då har jag ändå med mig vatten att dricka.

Sitter inne i "tvärdrag" och min lilla bordsfläkt den jobbar för högtryck!

Ha en fortsatt bra lördagkväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[Sol69]
2013-07-20 19:55
#7

Tycker synd om dig Tarotstollan för att du lider av värmen. samtidigt som jag är glad för alla andra att det är en riktig sommar i år.

Tarotstollan
2013-07-20 20:19
#8

Jo det är ju lite kluvet det där! Jag vill ha sol  och värme också men då skall det blåsa samtidigt, och det rejält!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
2013-07-20 21:46
#9

Godkväll alla godingar!!

Jag klagar jag med!! Fy tusan vad varmt och inte ett dugg roligt att försöka sova på dagen när man kokar ihjäl.. Men lyckats få lite sömn så jag ska nog klara natten… 🙂

Jag är helt insnurrad på att skaffa mig en liten kompis till Göran. Hittat en som säljer tomtefärgade illervalpar (vita tassar och vit haklapp). Jag vill ha!!!! 😃

Kram på er!


Tarotstollan
2013-07-20 21:53
#10

Skönt att du fått sova lite Jessica, du har all rätt att klaga du är ju inte ensam i kroppen och det sliter och är ju extra jobbigt i värmen.

En tomte iller, den får du visa bild på sen! Klart att Göran skall ha en kompis, vet ingenting direkt om illrar men de vill väl ha sällskap av en artfrände också att busa med. Kanske en tjej……många illrar, 😉såvida inte Göran är fixad!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
2013-07-21 00:05
#11

Jag hade faktiskt planerat en tjej. 😉Göran är kemiskt kastrerad och det går nog ur kroppen om ett år så kanske att jag tar en kull innan dom blir fixade båda två i så fall. Men det är bara ett väldigt stort kanske. Jag har aldrig hållt på med sånt.. 😛


Tarotstollan
2013-07-21 00:58
#12

Det fixar nog Göran och Tomtelina själva skall du se 😉! Du kan ju   mycket om illrar redan, resten kan du ju alltid fråga om. Det ordnar sig!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jessica Holländare
2013-07-21 22:54
#13

😛


Annons:
Upp till toppen
Annons: