Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 600 ggr
[Sol69]
7/17/13, 8:34 AM

17 Juli

God morgon.. 

Det ser ut att bli en fin dag och det går nog att passa på att njuta lite av solen innan man åker och jobbar.. Så ska försöka att sitta ute i em och läsa Nionde insikten lite innan jag måste åka och jobba.

Annons:
Skogshumblan
7/17/13, 8:47 AM
#1

God morgon! Ja här var det sol och värme idag också. Och livat i luckan redan, härligt att killarna har så mycket liv i sig ;) Idag blir som den blir. Hoppas ni får en skön dag allesammans!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
7/17/13, 7:09 PM
#2

Sådär, då var kompisen hemlämnad. Känns tomt. Den där generalen som jag befriade Pagan från har fått vila idag. Har kört lite tvätt och försökt hålla koll på min skock med barn, kändes lagom betungande. Just nu gör jag en tvättmaskinsrengöring. Citronsyra och tom maskin som körs på 95 graders program. Ska vara effektivt sägas det. Hoppas ni har en skön kväll!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

gevalina
7/17/13, 8:15 PM
#3

varit i Helsingör i dag med väninna. Mysigt att gå runt och strosa lite. Vi satte oss och mediterade en stund vid ett kloster. Köpte även en ny pendel - blå jaspis.

Härligt väder har det varit och hoppas på samma under morgondagen.

Pagan
7/17/13, 10:07 PM
#4

LÅter som Ni haft en skön dag. Själv är jag nöjd och glad och kan konstatera att min altan nu är klar!! YES! Massa jobb men äntligen så är sista skruven indragen och verktygen inlåsta för denna gång😂Så himla trött i kroppen just nu men det var det värt. Närmare 8 meter altan och jag äger en liten solsäng. Ja det lär se ödsligt ut😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Sol69]
7/17/13, 11:01 PM
#5

Nu har det varit jobb i kväll.. så det är bara att studsa i säng och försöka slagga ett par timmar innan man ska upp igen 5 för att jobba.. 😴

Ni andra som har semester.. njut och ha de gööt.. 😎

Upp till toppen
Annons: