Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 654 ggr
Pagan
2013-07-16 19:11

Godafton 16 juli

Fortsatt varmt här. Såg ut att bli regn tidigt i morse men det sprack upp och det är varmt!!

Jobbat, lagat mat, klippt lite gräs nu bara slappa 🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Sol69]
2013-07-16 19:21
#1

Jag har jobbat hela dagen och när jag kommit hem ätit tacos med ungarna.. Nu vankas det film med dottern.. Bäst att passa på när hon har lust att tillbringa tid med mamma. 😃

Pagan
2013-07-16 19:27
#2

Vad ska det bli för film?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
2013-07-16 20:18
#3

Har har också ätits tacos, fast till lunch på jobbet idag, rester efter middagen igår! Och värmen tar kål på mig, ska nog gå och lägga mig redan nu, är såååå trött…

 
 

Skogshumblan
2013-07-16 20:49
#4

God kväll! Pagan jag tror vi haft samma väder. Den där generalen jag befriade dig ifrån har verkligen fått jobba. Haha denna semesterveckan har maken,och jag varit hemma båda och hjälp vad vi har röjt! Läskigt. Kom äntligen ut på min mycket efterlängtade löprunda, blev 11 km. Måste få ordning på det där med att hålla jämnt tempo bara. Nu ska jag duscha och sen får vi se när jag hamnar i säng, sonen och hans kompis verkar ju måttligt intresserade av att lägga sig tidigt och varför skulle de? Sommarlov och sova över är väl synonymt med vara uppe tills man stupar eller?!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

fridelfina
2013-07-16 21:12
#5

Lånar den där generalen en kort stund om jag får Skogis, för jag måste verkligen diska innan jag går och lägger mig! Du får tillbaka´n om en halvtimme, ok?

 
 

Skogshumblan
2013-07-16 21:15
#6

Jajamen Fridelfina, han är din så länge du vill :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
fridelfina
2013-07-16 21:44
#7

TACK! Nu är disken klar och han är återlämnad! 😎

Nu kan jag göra i ordning min kvällsdrink - varm mjölk, honung, ghi (skirat smör) och gurkmejapasta! Allt för god sömn och antiinflammtorisk verkan… Det är faktiskt riktigt gott! En ayurvedisk kvällskur

 
 

Skogshumblan
2013-07-16 21:46
#8

Fridelfina, det lät rätt konstigt men säkert nyttigt. Har du något speciellt smör eller hur gör du?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-07-16 22:03
#9

Blev en dvd med Vampire diaries

gevalina
2013-07-16 22:12
#10

vaknade med gott humör trots tvättid kl 0600…men när den var avklarad så stack jag med några vänner till Trelleborg. Åt lätt lunch på vattentornet….och var hemma igen vid 1800 tiden…men köpte även en Dagbok för ynka 15kr 😎blev sen dålig och känner mig just nu på väg mot förkylning…vad det varma vädret som satte mina celler i gång ???

blir vila i morgon.

hoppas kvällen och natten blir fina för er.

fridelfina
2013-07-16 22:13
#11

Smälter osaltat smör i 80 grader i ugnen ungefär 1,5-2 timmar. Sen häller jag försiktigt upp det skirade smöret (det klara) genom ett saftfilter i en glasburk och ser till att det inte kommer något av det vita (mjölken) ens i filtret för det åker igenom. Sen kan man förvara ghiet i kylskåp. Här är recept från nätet på "golden milk". Fast den har sesamolja istf ghi….

http://www.blekingeyogastudio.se/page/15/golden-milk.aspx

 
 

Skogshumblan
2013-07-16 23:05
#12

Ok, tack, ska kanske prova det :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

undrarens
2013-07-17 08:13
#13

sol och fint väder nu såhär på morron☀️

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Annons:
Upp till toppen
Annons: