Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 574 ggr
Skogshumblan
2013-07-10 09:17

10 juli

God morgon allra finaste ni. Här är regnet, underbart! Tänk så mycket kantareller och annat gott som kommer nu. Jag njuter av svalkan som regnet ger och tar det allmänt lojt. Hoppas ni har en fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Jessica Holländare
2013-07-10 10:41
#1

Godmorgon!! Sitter och tittar på älsklingen och hans son som trasslar nät. Nora är på lekplatsen. Så en allmänt skön morgon i husvagnen. Mulet och lite småkyligt, passar mig toppen idag!! Riktigt skönt. Ha en bra dag alla!!!


gevalina
2013-07-10 10:44
#2

här utanför min balkong svajar träden ganska friskt men solen är framme i alla fall.

snart dags att köra ett kvällspass och sen morgonpass…puh!

Hoppas ni får en trevlig och upplevelserik dag.

Skogshumblan
2013-07-10 12:42
#3

Det här med 5 v ledighet på raken börjar kännas segt nu. Har 2,5 v kvar, URK! Min räddning är att maken är ledig från och med nästa vecka så vi kan göra saker, sticka iväg själv, sticka iväg med ett av barnen etc. Det här med långa lov är nog enda nackdelen med läraryrket. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-07-10 14:46
#4

Hahahaha skogis, de flesta väljer läraryrket just för de långa ledigheterna🙂

Smet tidigare från jobbet, gött! Här har vi haft en mulen dag och det blåser rätt rejält, får se var detta landar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-07-10 16:27
#5

Haha Pagan, jag är ju inte dom alla andra, jag är mig själv;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Sol69]
2013-07-10 18:32
#6

God kväll!

I förmiddags var Tor riktigt arg 😡Fy vad det åskade.. Inte alls trevligt att behöva springa ut och in mellan vårdtagarna..

Men nu är det bara mulet och i morgon har de lovat ☀️igen..

Fast för alla som gillar att gå ut i skogen och plocka svamp är nog detta underbart och jag slipper vattna mina rabatter 😃

Ha en trevlig kväll

Annons:
Tarotstollan
2013-07-10 19:30
#7

Började med mulet men sen kom solen fram och den är fortfarande framme. Det vajar bra i träden här också, skönt att det blev lite omruskning i luften det behövdes efter denna värmen.

Varit ute en sväng och handlat och det var precis lagom skönt ute.
Passade på och plockade lite gräs till katterna och fåglarna, dessutom hittade jag en blommande jasminbuske uppe på "Algotstomten" så då plockade jag med mig några grenar att ha inne. De är snart överblommade både ute och inne men de doftar ju så underbart medan det varar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: