Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

10 juli

2013-07-10 09:17 #0 av: Skogshumblan

God morgon allra finaste ni.

Här är regnet, underbart! Tänk så mycket kantareller och annat gott som kommer nu.
Jag njuter av svalkan som regnet ger och tar det allmänt lojt.
Hoppas ni har en fin dag.

Anmäl
2013-07-10 10:41 #1 av: Jessica Holländare

Godmorgon!!

Sitter och tittar på älsklingen och hans son som trasslar nät. Nora är på lekplatsen. Så en allmänt skön morgon i husvagnen.

Mulet och lite småkyligt, passar mig toppen idag!! Riktigt skönt.

Ha en bra dag alla!!!

Anmäl
2013-07-10 10:44 #2 av: gevalina

här utanför min balkong svajar träden ganska friskt men solen är framme i alla fall.

snart dags att köra ett kvällspass och sen morgonpass...puh!

Hoppas ni får en trevlig och upplevelserik dag.

Anmäl
2013-07-10 12:42 #3 av: Skogshumblan

Det här med 5 v ledighet på raken börjar kännas segt nu. Har 2,5 v kvar, URK! Min räddning är att maken är ledig från och med nästa vecka så vi kan göra saker, sticka iväg själv, sticka iväg med ett av barnen etc.
Det här med långa lov är nog enda nackdelen med läraryrket. :)

Anmäl
2013-07-10 14:46 #4 av: Pagan

Hahahaha skogis, de flesta väljer läraryrket just för de långa ledigheternaGlad

Smet tidigare från jobbet, gött! Här har vi haft en mulen dag och det blåser rätt rejält, får se var detta landar.

Anmäl
2013-07-10 16:27 #5 av: Skogshumblan

Haha Pagan, jag är ju inte dom alla andra, jag är mig själv;)

Anmäl
2013-07-10 18:32 #6 av: [Sol69]

God kväll!

I förmiddags var Tor riktigt arg ArgFy vad det åskade.. Inte alls trevligt att behöva springa ut och in mellan vårdtagarna..

Men nu är det bara mulet och i morgon har de lovat Soligen..

Fast för alla som gillar att gå ut i skogen och plocka svamp är nog detta underbart och jag slipper vattna mina rabatter Skrattar

Ha en trevlig kväll

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.