Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 777 ggr
Pagan
7/7/13, 10:14 AM

Godmorgon 7 juli

Godermorgon på er.

Samma härliga väder här i dag som igår. härligt!! Jag nästan hoppar jämfota av pur glädje. Tänk vad solen kan göra med en stackars varelse efter ihärdigt regnande va´

Hoppas Ni får en ljuvlig söndag och att Ni har lika underbart väder som jag🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
7/7/13, 10:54 AM
#1

Ja det är sol här också! Jag har balkongdörren öppen och det är väl inte så varm luft som strömmar in för solen är på andra sidan huset än så länge, men snart så 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
gevalina
7/7/13, 3:31 PM
#2

Kommit hem efter jobb och solen skiner men är ganska trött så jag blir inne och gottar mig med lite film och godis…

ska göra en änglahealing i kväll och det skall bli underbart.

Ha de så gott alla.

Tarotstollan
7/7/13, 4:00 PM
#3

Jodå här är soligt och lite skön vind. Balkongdörr och fönster står öppna, får bara tänka på att det inte blir drag på fåglarna.
Har sovit som en stock i natt efter healingen jag fick i går kväll, vaknade extra sent så fick skynda mig att ge katten näst sista medicinen.
Hoppas nu att urinvägsinfektionen inte skall komma tillbaka, det är så skönt att se henne pigg och springa runt och leka som hon gjorde innan hon blev dålig!

Ha en fortsatt trevlig söndag!☀️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
7/7/13, 10:19 PM
#4

Ja det låter ju klart skönt det Stollan, att katten är på bättringsvägen.

Ängla healing låter gott gavelina.

Hoppas värmen kom Amandla.

Själv har jag legat på alla fyra i rabatterna halva dagen och det känns minsann i latmasken kan jag lova. ogräs gillar regn!😕Mina gräsfrön gillar det uppenbarligen inte. Funderar på att ta upp mina plattor och lägga om dem i sättsand och fogsand, de ligger lite på sniskan tycker jag, typ på millimetern fel, men jag ser det och det är ju inte bra! Fogarna är inte lika breda överallt. Ilandsbekymmer jag vet.

Slapp dock laga middag, det gjorde gubben med smarrig efterrätt. Tror inte jag behöver äta något på flera dagar. är proppmätt!!🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: