Annons:
Etikettsajten
Läst 2095 ggr
Tarotstollan
2013-07-06 23:43

Medlemsundersökning.

I skrivande stund är vi 1310 medlemmar på Tarot i Fokus, vilket vi alla är jätteglada över, men i trådarna är det nästan bara samma människor som gör inlägg.
Nu undrar vi var alla ni andra är någonstans?
Därför gör vi en liten undersökning här och hoppas att så många av medlemmarna som möjligt vill svara.
Har jag glömt att lägga in något alternativ som ni tycker hellre passar just dig, var då vänlig och skriv det på Annat.

Så varför gör du dig inte hörd här inne?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[GunillaF]
2013-07-06 23:55
#1

Hela alternativen gick inte att läsa så jag klickade på "Är bara nyfiken på svaren", men tänkte egentligen klicka på "Annat" för jag läser och förhoppningsvis lär lite grand.

Tarotstollan
2013-07-07 00:13
#2

Ja det blev visst lite för långa meningar.
Så här skall det stå: Allternativ 2. Tycker det är bra det som läggs in på sajten, det räcker med det
Allternativ 3. Ni är för avancerade så jag har svårt att förstå vad det handlar om.
Allternativ 4. Ni är amatörer, jag tycker inte det är roligt att skriva då allt är på så låg nivå.
Allternativ 5. Jag vill bara ha läggningar för mig själv gjorda, inte behöva lägga för andra.
Allternativ 6. För mycket prat om läggningar och för lite prat om korten.
Allternativ 7. För mycket prat om korten och för lite prat om läggningar.
Allternativ 8. Är egentligen inte så intresserad av Tarot, läser bara lite eller inte alls på sajten.

Hoppas att detta underlättar för vidare kommentarer.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ilandra
2013-07-07 02:15
#3

Jag är osäker på hur mycket jag egentligen tror på Tarot. Vissa dagar gör jag det, andra inte. Har aldrig vart andlig av mig, men kanske håller det på att ändras. 

Är dessutom helt ny på området och känner inte att jag har något att tillägga i diskussionerna.

[Sol69]
2013-07-07 09:40
#4

Jag tryckte på annat. för jag skriver ibland när jag känner att jag har något att bidra med. 🙂Men läser man i dagens tråd så verkar det som de som skriver där känner varandra väldigt väl. Så ja de stämmer nog att de oftast är samma som svarar 🙂

J-Artur-K
2013-07-07 13:06
#5

Jag såg inte vad det stog på alternativ 2 så valde annat med var det jag tänkte på 🙂Jag fokuserar på healing o andlig kontakt just nu. Såär lite med tid inblandat. Sedan gör ni det så bra med era kommentarer. 🙂

Ny dag nya möjligheter

[Ravenna]
2013-07-07 16:22
#6

Jag svarade "Annat", främst för att det inte finns en särskild och enda anledning. Jag går gärna in och kollar vad som hänt i forumet, vilket jag även gör med flera andra forum.

Jag läser det som intresserar mig i stunden och svarar om jag känner mig manad till det, eller om jag känner att jag har något att bidra med.

Det där kan variera, från dag till dag eller i perioder. Ibland har jag helt enkelt inte lust att skriva, vill bara läsa och logga ut igen. Det beror inte på att forumet inte är bra.

Allt går i cykler, enligt mig. Ibland är jag mer upptagen med annat dessutom, livet består ju av mer än Tarot och Tarot i fokus. ;-)

Annons:
Maikailoa
2013-07-07 19:12
#7

Annat för mig.

Egentligen tycker jag att själva Tarot är inte något man kan diskutera, men givetvis finns det mycket saker runt omkring som kan vara intressant, dock har jag nog inte så mycket att bidra med själv.

I övrigt är jag blyg, rädd och lite skrämd utav mig, men inte rädd för att göra fel, på det är jag en klippa.

fridelfina
2013-07-08 10:59
#8

Fniss, valde "det är bra…" men när jag kunde läsa hela meningen vart det lite fel - jag skriver ju själv när jag är här!

 
 

cerah hati
2013-07-08 13:04
#9

Jag har hittills bara läst vad andra skriver och tycker det är intressant. Jag beställde min första tarotlek igår och tänkte börja leka lite med den, kanske jag blir mer aktiv sen. :)

Skogshumblan
2013-07-08 14:34
#10

Alla har något att bidra med. De som ställer frågor är lika viktiga som de som svarar. Utan frågor inga svar.:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: