Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 667 ggr
Pagan
7/6/13, 9:53 AM

Godmorgon 6 juli

Så härligt att vakna av att solen skiner och fåglarna håller serenad. Då gör det ingenting att jag glömt dra ned rullgardinen och vaknar i ottan när jag är ledig. Har varit ute på en lång och trevlig runda med stavarna och är vrålhungrig!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
7/6/13, 9:59 AM
#1

God förmiddag. Ja äntligen verkar solen hittat hit igen. Pagan hoppas du får en god frukost strax. Behöver få kaffe känner jag. Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[GunillaF]
7/6/13, 10:10 AM
#2

God förmiddag.

Har haft sovmorgon i dag men nu har jag både ätit frukost och druckit ett par muggar kaffe. Är med andra ord beredd på en Lördag med dammsugning, handling av diverse matvaror och sedan slappa. Måste känna efter hur det är att ha semester.

Ha en bra Lördag alla!🌺

Skogshumblan
7/6/13, 10:12 AM
#3

Gunilla, låter som en klok plan, känna efter hur det är att vara ledig:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
7/6/13, 10:54 AM
#4

Gomiddag. 😃

Har suttit här och hängt ett bra tag. Idag blir det att få försöka få bort hundhåren i bilen. Ska ju köra en annan vovve på hundutställning imorgon , så egentligen. Varför lägga ner möda på det? 🤔

Annars blir det lite små sortering häruppe av mina hobbygrejor.De har en förmåga att klumpa ihop sig. Mycket sällskapssjuka verkar de vara. 😉 

En vecka jobb till innan denna dam får gå på semester. Sen så blir det slappa. 😃

Ha en skön lördag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Amandla
7/6/13, 11:42 AM
#5

Jag har pysslat lite med mina balkongblommor, plockat bort vissna blommor och vattnat. Mina luktärter ser inte så värst roliga ut, tänk att jag inte kan lyckas med såna? Men resten av plantorna frodas och blommar fint som tur är. 

Nu ska jag sätta mig på balkongen i skönaste stolen och läsa en stund 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
7/6/13, 1:56 PM
#6

Har varit en sväng på tippen. Alltid lika skönt att bli av med skräpet. Jag hittade en fin gråaktig utekruka, den fick följa med hem och har fått "inneboende".

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Tarotstollan
7/6/13, 3:19 PM
#7

Solen skiner men några fåglar hör jag inte, de kanske inte orkar sjunga när solen står högt utan passar på att sova i värmen.
Hade planer på att gå till djurparken men det är för varmt att gå där i solgasset nu, får se senare i veckan. Dessutom krånglade min kompis Visa kort så hon fick inte ut pengarna hon fått i present som hon hade tänkt att betala Lejonkortet med. En hint om att vi inte skulle gå idag!

Skulle behöva städa men som vanligt skjuter jag det på framtiden😃!
Ha en fortsatt trevlig lördag!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
7/6/13, 3:28 PM
#8

Äntligen sol och värme! Passade på att meditera på balkongen, så skönt att känna hur solen vandrade fram över kroppen ☀️Tillägger att jag inte är den sortens soldyrkare som pressar för att bli brun, utan bara njuter av att det är sommarväder. Känns som att jag har flera års uppdämt solbehov efter de senaste somrarnas dåliga väder.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
fridelfina
7/6/13, 10:13 PM
#9

Goder afton alla tarotare!

Dyker in och läser ikapp lite om vad ni pysslar med. Här hålls det på med "ompackning av ryggsäcken" tillsammans med terapeut faktiskt… ska leta upp tråden med läggningen för 2013´s kvartal som gjordes i början av året och komplettera med lite utfall om vad som spåddes. Det är lite den som drog mig hit igen, det handlade om att jag skulle ta hand om barn i första kvartalet… jo, mitt inre barn har fått någon att hålla i handen! 👍

Härligt att se er igen och även jag hyllar sommaren som äntligen sprider värme och solsken äver oss! Har semester just nu, slappa dagar med små utflykter nån gång ibland. Önskar en god magisk natt med svartmånen, på måndag är det dags för nymåne och nya projekt som tar sin början! För mig är det att inte vara den där möjliggöraren i alla lägen utan låta andra ta sitt eget ansvar!

 
 

Pagan
7/7/13, 10:13 AM
#10

Hej Fridelfina, najs att se dig. Ompackning av ryggsäcken låter som ett jobbigt projekt, men i bland nödvändigt för att kunna styra skutan rätt. hoppas du känner att du håller i tummarna.❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

fridelfina
7/7/13, 5:48 PM
#11

Jepp, och i tömmarna! 👍

 
 

Tarotstollan
7/7/13, 5:56 PM
#12

😃. Ja, kul att se dig igen Fridelfina.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
7/7/13, 10:14 PM
#13

Ja det var ju just tömmarna jag menade, attans tangentbord😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Upp till toppen
Annons: