Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 644 ggr
Pagan
7/4/13, 5:03 PM

4 juli

redan torsdags eftermiddag, jösses! Regnar inte här i dag, men mulet och grått är det. fast det är ju en förbättring iallafall. Så vad har Ni sysslat med i dag? Själv har jag jobbat och sedan storstädat här hemma. Dammråttorna fick ge med sig och alla vissna blad från mina stackars växter på fönsterbrädan också. Kom iväg från jobbet lite tidigare och vad gör man då man får lite ledig tid??? jo man kompenserar det med att torka golv förståss. Rätt sjukt va`

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
7/4/13, 5:22 PM
#1

Halloj på er! Jag har varit och hämtat en kasse med hushållsgeråd, tyvärr var det inte mycket som kändes som idé att spara åt Ettan så det får åka till återvinningen istället. Efter det tog jag en liten vända på stadens loppisar och återvinningsställen, fick tag på många bra saker för en hundring totalt 🙂Tänk om det hade funnits loppisar på den tiden när jag satte bo, så många slantar jag hade kunnat spara! För att inte tala om miljöaspekten då…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
7/4/13, 5:24 PM
#2

ja precis Amandla. Det kostar skjortan att utrusta kastrullskåpet bara ju. Vet då jag fick nån skit i fågelfröna som jag ju så dumt hade i skafferiet och det spred sig till varenda liten torrvara och jag fick kasta alltihop. Det var en dyr lärdom det! Ja, vad det nu hade med att sätta bo att göra vet jag ju inte, men det kändes viktigt att påpeka det just nu iallafall😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
7/4/13, 5:27 PM
#3

Håller med du, vet du 😎Specerier är svindyrt och jag vet att sonen är glad för varenda sak jag fixar åt honom 🙂Jag köper inget skräp, utan det ska vara fräscha och bra saker, annars kvittar det.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
7/4/13, 5:36 PM
#4

Har haft en snedtänd surfink till son idag, inte helt lätt att hantera men han är trevlig mellan de här tillfällena så man får leva på dem. Åkte iväg till en kompis som bor 15 min i bil här ifrån, han ju knappt 3 minuter innan de gick igång i baksätet… Så nu har jag förpassat dem till övervåningen med sin far en stund innan vi ska till svärisarna på mumsig kvällsmat. Själv har jag parkerat mig i soffan, ska ta en välbehövlig andningspaus och visualisera hur lugn och fin jag är. Fy vad jag hatar att vara så här stissig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
7/4/13, 5:40 PM
#5

Å, det låter som en viss dam varit utsatt för ytterst tålamodsprövande situationer i dag. Kramis Skogis och hoppas du hittar ditt flow så det blir en trevlig afton. ta ett glas vin vetja🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
7/4/13, 5:54 PM
#6

Tack Pagan,känns gott.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
gevalina
7/4/13, 6:55 PM
#7

torsdag och vädret hyfsat även om jag  inte tillbringat så mycket tid ute..

På jobb var det lugnt men irritationsmoment dök upp när tåget hem var 40minuter försenat…

Lånat ytterligare en bok att läsa : levande symboler….och andningsteknik.

Dottern hemma också efter varit hos vännina några dagar.

Ha en härlig kväll.

[Sol69]
7/4/13, 7:31 PM
#8

Jag har börjat jobba efter att ha haft ledigt i två veckors tid.. så känner mig ganska utmattad på alla sätt och vis.. 😴

Funderade på att dra månadens kort.. 🤔

Men känner att jag inte ska hålla på med dem nu när jag inte är i balans.. För de skulle nog påverkas av mina tankar och den turbulens som är inom mig just nu.. 🤪

Men skulle någon känna för att dra ett kort eller några kort för min del så skulle de vara helt okej.. 🙂

Fick ju aldrig något svar i Tarot cirkeln om sommaren. Men de kanske va lika bra, för de hade nog blivit ett turbulent svar som jag känner mig just nu.. 

Men men ska inte klaga för jag har det ganska bra ändå. Är bara gamla hjärnspöken som jagar mig just nu.. för stunden.. 😈

Kram

Upp till toppen
Annons: