Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1154 ggr
Pagan
7/3/13, 5:52 PM

Godeftermiddag 3 juli

Hallå där

Vad gör ni en onsdag så här i juli? utanför öser det ner som vanligt och jag har nyss kommit hem från jobbet.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
7/3/13, 6:13 PM
#1

Gokväll! Tvåan packar, han ska åka till farfar i ett par veckor. Ettan har just vaknat 😛och jag har njutit av solen en stund på balkongen. Någon riktig värme är det inte, så fort solen går i moln så är det fleecefilt på. Nu är det väl dags att laga lite mat, tror jag bestämt.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
7/3/13, 6:19 PM
#2

Har just varit ute och letat svamp. Årets första kantareller smörstekta på macka…mmmm! De var lite dåliga på att komma på inkallning men de hinner öva;) JA?! Klart man ska ropa på dem så de inte gömmer sig utan kommer fram;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
7/3/13, 6:44 PM
#3

Mulet, lite sol och några regnstänk. Ser ut som om det skulle börja regna när som helst!
Tog en promenix ner till "shopen" där jag diskuterade tarotkort med 3 unga tjejer och rekommenderade lite vad de skulle leta efter. Nämnde också en bra sajt att läsa på nätet😉😃! De skulle in och titta sa de!
Var och hämtade två böcker jag beställt bl.a. Rod Stewarts memoarer! Kan nog bli kul att läsa den!

Skall fixa lite att äta också nu mellan varven jag är inne och läser här.

# 2. Har du dresserat kantarellerna så bra förr om åren så deras barn och barnbarn vet att nu kommer Humblan bäst att komma fram?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
7/3/13, 6:49 PM
#4

hahaha Stollan, smygreklam🙂

Oj din son sover länge Amndla, kan tro att det är som min dotter som sitter uppe halva natten och sover halva dan Sommarlov är gjort för föräldrar med starka nerver, vi andra suckar ljudligt i 8 veckor.

Kantareller på inkallning vore ju finfint!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
7/3/13, 6:55 PM
#5

# 4. Det är väl klart Pagan, måste ju tala om hur eminenta och braiga vi är här inne!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
7/3/13, 6:57 PM
#6

Pagan, jag erkänner att jag faktiskt njuter av de få ensamma timmar jag har 😉Tvåan har bara varit hemifrån enstaka timmar sen i julas och Ettan har iofs skött sin skola men är mycket sällan någon annanstans än hemma… och jag längtar väldigt efter att få vara ensam hemma, gärna flera veckor i sträck.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Skogshumblan
7/3/13, 7:03 PM
#7

Stollan, bra jobbat! Ja något åt " kantarelldressyr" kan min svärmor ha lärt mig. Funkar väldigt bra;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
7/3/13, 7:22 PM
#8

jag älskar att vara ensam hemma jag också. Bara få vara ifred är underbart. Slippa höra Tv och musik som jag inte själv har valt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
7/3/13, 8:02 PM
#9

Här är det hyfsat tyst för det mesta, grabbarna har bra hörlurar 🎧 och de vet hur ljudkänslig jag är. Men det är den där stillheten jag längtar efter, och att slippa alla förväntningar och krav, sånt som att få laga mat precis när jag själv vill. Att slippa kompromissa.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
gevalina
7/3/13, 9:03 PM
#10

denna dag var min första dag på jobb efter semestern…hann lägga i sylten i burkarna innan jag stack i väg med bussen vid 6tiden.

Varit på biblioteket och lånat Alla tiders Tarot..så nu ska här läsas.

snart skall jag åter i säng för att slumra några timmar till ny jobb dag.

Tarotstollan
7/3/13, 9:20 PM
#11

# Gevalina, det låter intressant med den boken, har aldrig hört talas om den innan. När du läst lite i den kanske du kan tala om vad du tycker om den.
Kanske den är värd att köpas?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
7/3/13, 9:42 PM
#12

Kärringen har laddat om! Haha jag sa ju att jag skulle det, har efter visst krångel med tekniska saker som inte vill funka sökt jobb och sen masade jag mig ut på 7 km löpning. Segt och trist att springa så jag ger mig själv ledigt ifrån det nu, springer när jag vill.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
7/3/13, 9:43 PM
#13

Godkväll alla godingar!!! Idag fick jag sova lite extra och när jag blev väckt hade min fästman satt upp gipsskivor och grejat runt. Går inte att lämna honom ensam! Hihihi!!! Det kommer bli så himla fint här hemma!! Han är underbar. Annars så har jag ont som vanligt och är trött och yr. Men, men.. Kram på er alla godingar!!


Annons:
Skogshumblan
7/3/13, 9:47 PM
#14

Haha Jessica, skicka hit honom om han blir för renoveringstokig. Vi har tre stora projekt han kan få avsluta samt göra allt med ;) Hoppas du slipper må illa och smärtan snart. I värsta fall är det ju "bara" 5-6 månader kvar , räkna ned;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
7/3/13, 10:00 PM
#15

Ja det låter som du vunnit på lotteri Jessica, så levde de lyckliga i alla sina dagar❤️Hoppas bara du blir av med din värk!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
7/3/13, 10:44 PM
#16

Ja han kan nog hjälpa till med både det ena och andra humblan. Han tog bort ett skåp som var inbyggt i köket som vi inte ville ha kvar och byggde igen och nu har han kaklat ovanför bänken i köket. Nu får han ge sig för idag…. Många kramar till er!!!!!!


Skogshumblan
7/4/13, 6:40 AM
#17

Han kan få komma och fixa min tvättstuga:) Vi ska bara fixa klinkers så är allt klart för honom sen. Kaklet fovk jag i 35 årspresent så det har ju legat ett tag nu;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
7/4/13, 5:00 PM
#18

Kakel i födelsedagspresent, ja herre min skapare vilken romantisk present hörru, påminner mig om då jag fick en diskmaskin. han fick varje farsdag i flera år nya julgardiner som tack😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
7/4/13, 5:15 PM
#19

Pagan, jag är inte så romantiskt lagd, önskar mig hellre saker vi behöver och kaklet behövde vi ju:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
7/4/13, 5:21 PM
#20

ja, just så brukar det ju vara med oss fruntimmer. Vi är ju inte så noga med "sånt" vi köper nåt till mig som vi alla har nöje av och när han fyller år så får han skjorta och parfym. helt i sin ordning😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
7/4/13, 5:37 PM
#21

Nä min man får sällan något alls:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
7/4/13, 5:41 PM
#22

Hahaha, ja då jämnar det ju ut sig😂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
7/4/13, 5:53 PM
#23

Ja, fast det är lite tråkigt kanske😒

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
7/4/13, 6:27 PM
#24

nja😉han kanske kompenseras på årsdagen i stället?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
7/5/13, 9:23 AM
#25

Hihihi!!! Min önskade sig en gräsklippare när han fyllde år. Som ett barn på julafton!!


Skogshumblan
7/5/13, 9:27 AM
#26

* rodnar och mumlar* hmm…ja…alltså….jag brukar glömma den men,han kommer ihåg. *skäms*

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: