Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 655 ggr
Skogshumblan
7/2/13, 8:51 AM

God 2 juli.

God morgon alla. Jag har kört en timma guidad meditation nu på morgonen så nu känner jag mitt,gott i ordning. Ska filura lite på hur jag ska göra med allt, men jag känner mig stark igen. Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Isa56
7/2/13, 9:54 AM
#1

Gomiddag Skogis och alla andra härinne. 😃

Här blir det jobb. Dotra kommer också idag och stannar över natten. 🙂 9 arbetsdagar till semester. har börjat räkna ner dagar nu. 🙂

Önskar alla en skön dag. 

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
7/2/13, 11:25 AM
#2

Mitt hus blev förvandlat till en "pojkklubb". Två av sonens vänner kom över, kan ju bara bli hur bra som helst. :) Mamma har åkt så nu är det rätt lojt här. Insåg att jag behöver en nåldyna så jag har letar upp beskrivningen på prinsesstårta, går fort att svänga ihop. Lycka till med advokater och annat, ge dotera lite taggtråd att tugga pp innan hon ringer så biter hon lagom effektivt. ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Jessica Holländare
7/2/13, 12:11 PM
#3

God förmiddag!! Idag ska jag på inskrivning hos barnmorskan. Och jag har redan sån jäkla foglossning att jag knappt kan gå emellanåt… Bara ett halvår kvar. Suck!! Hur ska det gå att börja jobba efter semestern igen? Bara nästa vecka kvar.. Jag är orolig… Annars? Min älskling fyller år idag! Gjort tårta som gottat sig i kylskåpet under natten. Ska bli gott sen. Ha en underbar dag alla!!


Skogshumblan
7/2/13, 12:58 PM
#4

Jessica, jag blev beodrad sängläge en månad när jag väntade sonen, fick som du i v11. Det gäck över. Hoppas det gör det för dig också.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
7/2/13, 2:50 PM
#5

Ja det låter inte trevligt det Jessica, hoppas det blir som för Skogis. Gratta killen från oss.

Isa, hoppas din dag blir kanoners.

Låter så gott Skogis att du laddat dig lite med de goa energierna. Å att din mamma farit hem.😉

Själv är jag nyss hemkommen. Minns inte då jag senast kom iväg i tid från jobbet. Härligt med semesterlunken, alla går liksom på halva varv och det är mycket lugnare överallt. Vetetusan vad jag ska göra med all extratid i dag. Ute har det regnat hela dagen men det är ruskigt blött!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
7/2/13, 3:29 PM
#6

Pagan, gör en god middag och bjud hem särbon och sen efter maten….. ber du om hjälp att vika alla sängkläder du tvättat men inte manglat än ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
7/2/13, 4:52 PM
#7

😂ja det vore nåt det

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
7/2/13, 5:30 PM
#8

Hoppas att det gick bra hos barnmorskan!
Ja, väntan på semestern den är lååååååååååång!

Trodde ett tag här att min lapptopp redan börjat krångla, kunde inte scrolla varken upp eller ner!
Katten låg med huvudet och tryckte på några knappar, flyttade huvudet och vips så kunde jag scrolla igen hihihi!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
7/2/13, 9:43 PM
#9

Tss, ja se kissekatter Stollan

nu säger jag nattinatti, John Blund knackade mig nyss på axeln och domderade mig ner i duschen och i säng i rödaste rappet. ja ja sade jag jag vet väl att det är sängdax.

Sov sött och dröm söta drömmar

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
7/2/13, 11:41 PM
#10

Jodå, det gick bra hos barnmorskan. Hon ville att jag skulle prata med sjukgymnasten.. Får väl ringa dit någon dag.. Kram


Upp till toppen
Annons: