Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 832 ggr
Skogshumblan
2013-06-30 09:24

God morgon 30 juni.

God morgon vänner. Här är mulet och regntunga skyar idag men vem bryr sig? Jag har laddat med löpning nu på morgonen och har filbunkslugnet i mig, kan bara bli en fin dag då eller hur?! Ha en kanonfin dag alla! Ps, jag har en reservplan ifall mamma går på nerver, högen med rentvätt i tvättstugan. Ibland behöver sockar manglas eller hur?! Ja, och då måste jag montera ihop mangeln först;)Ds.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Isa56
2013-06-30 11:55
#1

Skicka ner henne till mig om det blir för mycket av det goda. 😉

Här har kaminen startats upp lite väl kyligt. Det regnar då och då så lite värme behövs, det blir gärna lite råkallt inne. Annars inget speciellt. Hängde på youtube igår och fick en massa idèer om vad man kan göra med en tom vägg. ☝️

Önskar alla en skön söndag. 

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2013-06-30 12:10
#2

Haha Isa, om hon orkar efter min dag så skjutsar jag ner henne. Har fått tummen ur och ämnar återta mitt f.d finrum som just nu är hurvrum sedan tre år tillbaka. Idag är anekteringen igång. Har parkerat mamma med att stryka tvätt och där lär hon stå ett bra tag;) Häpp, nu ska jag sätta fart igen innan dammtussarna åter grupperat sig.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2013-06-30 12:11
#3

Ok då sitter jag här och passar datorn. Bra arbetsfördelning. LOL 😂

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2013-06-30 12:35
#4

Ja gör du så. Jag kikar till ibland när jag behöver pusta lite :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2013-06-30 12:37
#5

Gör du så. En paus behövs ibland. 😃

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2013-06-30 16:30
#6

Jahapp, rummet återtaget, överblivna flyttlådor förpassas till grannen som snart flyttar och mamma står och stryker än. Ibland är jag så himla effektiv att till och med jag själv blir glatt förvånad. Blir en sväng till tippen endera dagen. Kanske ska våga mig på att slappa hela resten av dagen?! Ha det fint alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Tarotstollan
2013-06-30 21:14
#7

Andra och sista dagen av hundutställningen, började som i går med regn men vid 10.30 klarnade de upp och sen kom solen fram. Det blev riktigt varmt när den låg på. Märker nu att jag faktiskt bränt mig i ansiktet det stramar rätt bra, så jag får smörja in mig ordentligt när jag går och lägger mig.
Förresten så var det en långhårig normalstor Tax som tog hem hela kalaset!🏆

Konstigt vad tiden går fort, det känns som om denna helgen flugit fram! Fast det skall bli skönt att gå lägga sig i natt och veta att jag kan sova precis så länge jag vill i morgon! Sol, vind, frisk luft och motion tröttar ut mig enormt😃!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-06-30 21:24
#8

Ja här var det aktiva Medarbetare minsann. Själv har jag varit i Göteborg och botniserat lite, med mellanlandning på McDonalds. Lite snabbmat duger gott i bland. Var på Blosterlandet, Biltema och IKEA bl.a. en del fynd med hem, så nu kan jag fortsätta i trädgården den dag solen skiner. Solen var så go å gla  i Göteborg men här hemma bara regnar och regnar det. Hittade 2 taklampor som blir perfekta i källaren också, rörelsedetektor minsann, så nu slipper det stå tänt hela dagarna för en viss ung dam i mitt hushåll vet hur man tänder men inte hur man släcker, inköpte ledlampor till den så min elräkning kommer säkert gå ner avsevärt.Då kan jag köpa fler tarotlekar i stället😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: