Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1443 ggr
Pagan
2013-06-29 11:44

Godmorgon lördag

Här skulle vi ha sol lovade SMHI, men det har uppenbarligen varit en annan lördag de menat för här öser det ner. Det var uppehåll en stund och en vacker sol kom och skingrade molnen, men regnet var mer ihärdigt så det riktigt trummar på rutorna nu. Surt!

SÅ dagens planer är under rekonstruktion just nu. Ska iallafall sätta mig och filura över juli månad och vilka kort som kan ge vägledning. Vad hittar Ni på idag?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-06-29 12:05
#1

God middag! Ja man kan undra var den solen skulle skina för inte är den här… Är på uselt humör idag, mamma har åkt i väg en sväng med sin bror och hans fru så jag får lite andrum. Försöker hitta mitt humör och min trevliga vanliga knäpp-jag men är för trött och oengagerad för att reda i det mer än att jag är fast i ett dåligt mönster & är trött på skiten här hemma. Dynamit någon?! Ska ta en tupplur, ladda om och sen ta tag i tvättberget jag lyckats bygga i tvättstugan. Och eventuellt köra en maskin idag också. Hoppas ni andra har en bra såg med goda vibbar och energier i :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2013-06-29 12:10
#2

Just nu mulet. Jag funderar på att starta tvättmaskinen. Tvättar jobbekläderna varje vecka. Måste inte göra det varje vecka. Men gör jag det idag så räcker kläderna två veckor och sen har jag semester. Ilandsproblem kanske? 🤔

Annars blir det en lugn dag. Lite planering. Ska agera chauför till min "sis" svägerska i första äktenskapet. Hon ska på hundutställning nästa vecka. Kan ju vara bra om jag vet var jag ska köra. 😉

Lite semesterplanering. Om dotra är bra får jag henne med i bilen sen när jag kör uppåt. Ett besök i Pannkaksladan med barnbarnen kan ju bli kul. Inte så ruskigt långt att köra heller. Kan ju inte städa och röja hela semestern. Lite avkoppling behöver man med. 😴

Ha en skön dag.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2013-06-29 12:12
#3

Isa ja planera så du kan få nöjet i att skita i dina planer och göra vad du vill när du vill istället;) Liiiite anarki måste man,väl få unna sig även om man är ensam eller ?!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2013-06-29 12:15
#4

Precis. men två planer är spikade och det är hundutställningen och "sshoppingrundan" uppåt Boråstrakten. 😃

Tror ärligt talat du behöver vara själv en stund och varva ner. När jag älter som värst brukar jag plötsligt höra mig själv och börja skratta, för jag är så otroligt gnällig då. 😉

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
2013-06-29 12:21
#5

Isa du känner mig så väl så jag blir full skratt, är det månne dig själv du känner igen i mig?! Du har helt rätt jag skulle vilja ut och springa någon mil eller så, blir trevlig igen när tankarna fått fladdra runt lite;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
2013-06-29 12:27
#6

Tror vi har en hel del gemensamma egenskaper. Även om vi kanske utvecklar dem lite olika. 😃

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Annons:
Amandla
2013-06-29 14:56
#7

Hoppas du varit ut och sprungit nu, Skogis. Lyssna på kroppen, den är klok! 

Jag ska göra mig i ordning för att åka på släktträff, känner inte särskilt för det men det är mest tröttheten som talar. Har varit på stan ett par timmar och kollat efter kläder, hittade litegrann så nu måste jag ju välja vad jag ska ha på mig också… 😛


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2013-06-29 18:42
#8

Nä det regnar så här. Gick och la mig ensam och tittade på ett gäng avsnitt av "red dwarf " och sov. Sen var jag trevlig igen. :) amandla hoppas du fick trevligt på träffen. Isan har du planerat färdigt? Pagan hoppas korten gav bra svar. Nu ska jag äta lite ostkaka med körsbärssylt. Namnam! Ha en trevlig kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-06-29 19:27
#9

jag har inte gjort ett jota idag! Lyssnat på ljudbok, slappat runt och bara varit. Nu ska jag till gubben och vi ska dansa tryckare och ha romantisk afton har han bestämt. Jaha, bäst att rätta sig i ledet då. Han har inköpt blommor, choklad och rödvin, så jag säger godafton i tråden och hoppas Ni får en trevlig kväll. Det ska jag uppenbarligen ha😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
2013-06-29 19:33
#10

Jag var in och kollade Borås. Där är ju mycket att hitta på. Sen blev det en liten tupplur med. 😃

Sen fastnade jag på youtube. Mina 36 säckar med rivna trsor lär gå åt nån gång. 😇 Smart sätt att slippa sy eller knyta ihop trasorna.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
2013-06-29 19:37
#11

Så var halva hundutställningen avklarad i till 75% regn av alla varianter! De överblivna 25 % gick i uppklarnande och solens tecken!
Tråkigt med allt regn och blåst för alla hundutställare som inte var tvungna att stanna till finalen gick ju hem! Hoppas att det blir bättre väder i morgon!
Sitter just nu och vilar mina värkande fötter och äter lite.

Ha en fortsatt trevlig kväll!☀️🌛✨

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
2013-06-29 21:47
#12

Träffen var väl sisådär kul, min behållning var att min bästis från högstadiet var där. Hon är sambo med min kusin (vi umgås inte med den delen av släkten), och vi pratade hela tiden 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
2013-06-30 21:25
#13

Hur då var in och kollade Borås Isa?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
2013-06-30 21:39
#14

På nätet. Finns ett ställe där man kan titta i en broschyr och se allt som finns. 😃

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
2013-06-30 22:31
#15

Titta på nätet!?
När jag finns haha😃!
Fråga om det är något, så "kanske" jag vet om det är något viktigt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Isa56
2013-06-30 22:33
#16

hehe jag hittade stengården men inte Tarotkatten. Hette den väl?

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
2013-06-30 22:37
#17

Mitt i Knalleland, Lila huset, Bergslenagatan 38.

OBS: Lila huset inte Lilla huset. Svårt att missa ett Mörk målat Lila hus!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Isa56
2013-06-30 22:46
#18

Tackar Stollan. :-D

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Upp till toppen
Annons: