Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Gott & Blandat

FILM

2013-06-28 21:30 #0 av: Pagan

Nån som sett en bra fil på sista tiden?

Har en rulle på DVD som jag funderar på att ta fram i kväll. Larry Crowne, Julia Roberts och Tom Hanks, nån som sett den? Torde ju vara bra då jag gillar dem båda.

Jag gillar Julia och har även Steel magnolias som jag funderar på att se igen Sova med Fienden är också rätt bra. Kanske ska jag se den igen. Då kan jag ju somna utan att oroa mig för att missa slutetSkrattar

Lite tips tas tacksamt emot. Kanske nåt spännande vore nåt. Deckare/action.

Anmäl
2013-06-28 21:34 #1 av: Fjäril

Vi tittar mycket på serier, som Game of thrones, Breaking bad och nu Vikings. Bra serier det där Tummen upp

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl
2013-06-28 21:43 #2 av: Pagan

ja det vore kanske nåt. Avslutande?

Anmäl
2013-06-28 21:45 #3 av: Fjäril

Njaa, det finns många av dem, mååånga (serier per säsong) men något avslut har jag inte sett än - men oj så bra de är Tummen upp

Anmäl
2013-06-28 21:46 #4 av: Pagan

Får googla lite på dem, tack för tips.Glad

Anmäl
2013-06-28 21:48 #5 av: Fjäril

Bli inte för fast bara, haha. Vi kunde se fyra avsnitt per kväll under en period Tyst

Vi har ju Sons of Anarchy - riktigt bra också.

Anmäl
2013-06-28 21:49 #6 av: Pagan

Ja den e bra. Minns då jag såg 24, skulle bara se ett avsnitt till.....å det blev som sagt ett gäng. Svårt att komma sig upp på morgonen då. Men så typiskt att de slutar så jäkla spännande att man bara måste se ett till å ett......

Anmäl
2013-06-28 21:50 #7 av: Fjäril

Precis "bara en till ikväll" Gapskrattar

Anmäl
2013-06-28 21:52 #8 av: Pagan

ja å imorgon så får vi verkligen skärpa oss!Lipar

Anmäl
2013-06-28 21:58 #9 av: Fjäril

Vi kan ju ha det som en utmaning Tummen upp

Anmäl
2013-06-28 22:03 #10 av: Skogshumblan

En oväntad vänskap. Fransk film. Helt underbart tänkvärd, rolig och underbar! Sa jag underbar?! ;)

Anmäl
2013-06-28 22:05 #11 av: Skogshumblan

Era "bara ett avsnitt till" låter som mig och Red dwarf. :P

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.