Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 830 ggr
Skogshumblan
6/27/13, 8:29 AM

God 27 juni.

God morgon på er. Den förlagda presenten är hittad så nu ska här firas sjuåring heeela dagen! Känns lite overkligt att min älskling redan är sju, han föddes ju nyss?! Jaja, bäst att hänga med i framfarten, ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Skogshumblan
6/27/13, 1:18 PM
#1

Bjuder er på lite nostalgi idag. Denna låt gjorde Ronan Keating en cover på 2006, den spelades _ofta_ på radion och jag hörde den flera gånger under förlossningen. Jag föredrar orginalet :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
6/27/13, 1:25 PM
#2

Jag är i rensartagen fortfarande, men har inte börjat för dagen ännu utan håller på att ladda upp mig 😛Behöver bestämt lite mer kaffe först… 😉Det är städskåpet som står på tur idag, det behöver verkligen städas. Det hörs ju på namnet, eller hur?


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
6/27/13, 1:56 PM
#3

Haha amandla, absolut. Frågan är då om mitt skafferi bytt namn till "hafseri"? Gäller i såfall större delen av huset. Heter nog inte Lindesborg, utan något med "bomb" i namnet…. :D

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
6/27/13, 3:59 PM
#4

Grattis till sonen SKogis🙂

Gott att ha kommit igång Amandla

Själv ska jag lära mig att varva ner och ta det chill. Varit på jobbet och smet lite tidigare, tack för flexen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
6/27/13, 6:53 PM
#5

Hehe vänta bara Skogis. När sonen plötsligt är 186 och rufsar om ditt hår och säger: Hej lilla mamma. Jo ena sonen är så lång och säger så, jag är bara 163. När det hände vet jag inte, men plötsligt fick jag titta upp för att se honom i ögonen. 🤔

Bra dag. lat var jag och tog middagsmat med från jobb. Kycklingklubbor, riktigt gott var det. 👍

ja ta det nu lugnt Pagan. Jag orkar inte mer ikväll. blir ju stressad av allt du hinner medans jag sitter här och bara är. 😉

Amandla hyssj prata tyst så inte mitt städskåp hör det. Risken finns att dörren går upp och allt rasar ut. Då måste jag ju också ta itu med mitt skåp. 🤦‍♂️

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
6/27/13, 7:33 PM
#6

*håller för öronen och låtsas Isas ord inte finns* Ush Isa, säg inte så, du och jag är lika långa… Kalasandet idag har gått nästan enbart i sonens önskan tror vi har ett smärre lager av olika sorters lego, blir att åka till stora staden och köpa förvaringsboxar med lock! Dotera fick en hop saker också så nu är det frid och fröjd här.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Upp till toppen
Annons: