Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1058 ggr
Skogshumblan
2013-06-26 09:31

God 26 juni.

God morgon. Hoppas ni sovit gott i natt. Själv har jag haft svårt att sova i natt. En envis fluga gjorde det inte lättare. Supermånen skulle väl ge energi? Jaja min snodde den. Tror min ork hamnade hos Pagan, du verkar ju haft mer än hälsosamt :D Idag ska här städas, sonen fyller år i morgon och jag ska ge både snabeldraken och golvmopparna chans att visa vad de går för;) Ha en fin dag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
2013-06-26 15:54
#1

Jag har rensa- och röjaenergi så det räcker till och blir över! Nu har jag just skänkt bort gamla filmer, både dvd och vhs och har skänkt bort själva spelarna också. Har ingen tv längre så vad ska jag med dem till, allt finns ju att se över nätet ändå. Gamla tidningar, diverse tillbehör till avlagda mobiltelefoner, en garderob med bågnande väggar som står i garaget, allt går att skänka bort. Folk kommer och hämtar och är glada för det de fått, kan det bli bättre? 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
2013-06-26 17:01
#2

Ja du Skogis, så kan det ju vara😛

Låter himla smart Amandla.

Här regnar det som vanligt. Såg väderprognosen över nästa vecka, den ser iallafall hoppfull ut. Hoppas på sooooool!!

Jobbat och allt annat är som vanligt. Idag ska jag förhoppningsvis ta det lite lugnt

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-06-26 20:44
#3

Fick en obehaglig överraskning i går kväll min honkatt började uppträda väldigt konstigt, så idag fick jag ge mig iväg till veterinären med henne. Misstänkt urinvägsinfektion, så nu skall hon äta medicin i 10 och 12 dagar olika för de två sorterna hon fick.
Hoppas att det "bara" är detta så att hon blir helt frisk av dessa doser hon  nu skall äta!

Mulet och regn och dessemellan uppehåll eller skurar!

Var ute en sväng kände att jag behövde lite luft efter pärsen tidigare. Sprang på min kompis så vi gick in på Ekohallen och satte oss med varsin varmkorv och dricka och pratade en stund.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-06-26 21:39
#4

hm, jobbarkompisens kisse får ofta urinvägsinfektion, fast hon mestadels är inne. Svår åkomma det där

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-06-26 21:53
#5

Ja, det är det, för veterinären kunde inte säga med säkerhet utan urinprov och det tar de inte förrän nästa gång hon ev. kommer in med samma symtom. Så jag kan bara hoppas att det är det och att hon blir bra direkt.
Redan 3 timmar efter medicinen hade intagits syntes det att hon mådde bättre, gick t.o.m. in i lådan och kissade innan hade hon satt sig direkt på köksgolvet eller på balkongen.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2013-06-26 23:14
#6

Godnatt vänner, sov gott. Och snälla Pagan, kan jag få ha min ork ifred nu?;) Har förlagt en av sonens paket, skyller på sömnbrist. Åldern låter så… Gammalt och hopplöst. :/

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Upp till toppen
Annons: