Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 636 ggr
Pagan
6/25/13, 3:39 PM

Godeftermiddag 25 juni

Hajjoj där. Vad har Ni gjort i dag då? jag har varit på jobbet och veckohandlat och nu funderar jag på om jag ska ta mig ut och klippa lite gräs. Det har vuxit en massa! Med tanke på att det regnar varje dag så kanske man får passa på för det har varit uppehåll sedan i morse. Men såååå trist!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
6/25/13, 3:50 PM
#1

Klippa gräs är nödvändigt ont. Själv har jag varit en sväng om shoppingcentrat i Jönköping. Sonen fyller år i övermorgon så det var ju lite paket att inhandla. Jag passade på att kolla in rean lite när jag var barnlös. Blir snart tokig, hittar ju allt för sällan något jag vill ha och än mer sällan saker som inte kostar mycket eller är,kass kvalité som inte är värt pengarna. Jaja nu blev det iaf paket till sonen, och sockar till honom. Katten vad de växer fort, hans sockar från förra våren är för små snart…Krumelurpiller ja tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
6/25/13, 9:58 PM
#2

Pagan, skaffa kaniner de fixar gräsmattan eller ett par getter! Har du ingen bonde i närheten som du kan låna några getter eller får ifrån? Hihi.

Det har varit lugnt här idag, igen mulet men inget regn.
Varit ute på några ärenden och sen hem igen. Köpte 4 st. Krysantemum i 4 olika färger för 10 kr st., har ställt dem på balkongen och får väl se om de trivs eller inte där ute..
Grannen med blommorna har kommit hem igen och nu behöver jag inte springa där mera på ett tag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: