Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 471 ggr
Skogshumblan
6/24/13, 8:42 AM

God 24 juni.

God morgon vänner. Min första semesterdag är här. Jag siktar på att komma tillbaka i jobb-svängen i slutet av juli " Shipwrecked and comatose, Drinking fresh, Mango juice." Allt i enlighet med serien red dwarf;) Jag ska njuta, träna, affirmera, virka och slappa på alla sätt! Ska bli sååååå skönt. Börjar semestern med brunch hos en av tjejerna jag jobbat med detta läsår. Båda barnen var medbjudna men jag misstänker att sonen stannar hemma. Främmande människor och hundar är inte hans grej riktigt.;) Hoppas ni andra får en fin dag.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
gevalina
6/24/13, 10:30 AM
#1

vaknat och ätit  lite gröt.  skall  bege mig till Ikea då de har rea där. Funderar på röd matta och gula handdukar…få se som beslutas.

Annars blir det en  lugn hemma dag med pyssel .

Resten av veckan blir jag på resande fot…

Ha en underbar dag.

Isa56
6/24/13, 4:16 PM
#2

Jobbat och nu slappar jag bara. Lär nog inte bli mycket mer idag.

Njut nu av semestern Skogis. 

Låter fint med röd matta och gula handdukar. Gevalina. 

Ha en skön måndagskväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
6/24/13, 8:18 PM
#3

Jamen precis, hoppas brunchen var najs

IKEA, ja det låter dyrt det

Slappa, är en bra plan det också Isa.

Här har det rusats från en det ena till det andra hela dagen. Så trött att ögonen går i kors. Väl hemma vid 17 så skulle jag "bara" städa badrummet uppe, slutade med att jag dammat överallt, avkalkat kaffebryggare och skurat av bänkar i köket, skåp och alla dörrar överallt, dammsugit, skurat golv, vattnat gräs och alla krukväxter inne och ute, tagit hand om tvätten som jag tvättade i helgen, lagat middag och nu nyss ätit den. Såå trött på mig själv! Nu ska jag slappa jag också.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
6/24/13, 10:22 PM
#4

Sovit dåligt och vaknade vid 10.30 av att telefonen ringde, 😴det var min kompis från Svenljunga som skulle in till staden i ett ärende. Hon hade nämnt det innan för några dagar sedan och nu undrade hon om jag ville följa med på promenad med hunden.🤪

Sagt och gjort, ut och promenera, vilken pärs!😓 Jag har ingen kondition kvar alls, jag höll på att tuppa av efter halva tiden. Dessutom började det regna så vi var rätt blöta när vi kom hem.☔️

Efter varit inne en stund och vilat, ringde jag till Vattumannen och gjorde en beställning.😉 Sen skrev jag en nota och gav mig iväg för att handla, orkade knappt stappla till affären och 7 gånger värre var det på hemvägen!  När jag väl kommit hem och packat upp alla varor var det dags att gå och titta till grannens blommor!🤦‍♂️😴

Nu sitter jag här framför burkarna, äter och jag kan knappt röra mig utan att grimasera av smärta. Mina fötter pulserar av smärta!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
6/24/13, 10:33 PM
#5

Nämen Stollan då! Var rädd om dig, vila och drick så du inte blir uttorkad. Pagan, sparka den där "uberfuhren" till överjaget du har, skit i alla måsten och älska dig lika vilkorslöst som en nyfödd gör med sin mamma!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
6/25/13, 1:08 AM
#6

Jag hade ingen aning om att min kondis var så dålig. Antar att den förb….de förkylningen hjälpt till extra mycket!
Undrar hur det skall bli nu till helgen när jag skall gå två dagar fram och tillbaka på en fotbollsplan och titta på hundar?!
Det är visserligen inga backar på fotbollsplanen 😉och man kan gå och sätta sig och ….fika men det brukar kännas rätt bra i benen på måndagen efter!

# 3. Pagan, jag blev trött bara av att läsa allt du hade gjort. Har du ork över, kan du komma hit och fortsätta i min lägenhet😉😃!!! Med den farten du har blir du nog klar på 14 dagar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Pagan
6/25/13, 3:38 PM
#7

haha ja, 😂 jag tror denna fullmåne gjort mig helt galen. Med tanke på att jag knappt sovit sedan i lördags så är det underligt att jag har sådan energi.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: