Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 827 ggr
Pagan
6/18/13, 7:36 PM

Godkväll tisdag

Hej på er

Något svalare här i dag, så vattningen gick fort. Tvättade bilen då jag ändå höll på. Så nu glänser den vackert i solen🙂Vad har Ni sysslat med i dag så?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
6/18/13, 7:41 PM
#1

Good evening! 

Jag har klippt en pudel till idag, och så kommer det en imorgon också. De klumpar ihop sig för alla vill visst ha fina hundar till midsommar 😎Ska laga mig lite middag nu och sen åka på en miniloppis, en person som har rensat hemma säljer det som ska bort. Hon såg ut att ha lite smått och gott 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
6/18/13, 7:43 PM
#2

God kväll. Har jobbat, vi är ute i skogen vid vandringsleder och skog så barnen har hur kul som helst. Enda nackdelen är att det inte finns så gott om skugga så jag har bränt mig på armarna… Inte bra. Men annars är livet bra. Min gamla Finis till bil gick igenom besiktningen u.a vilket jag inte trott. Alltid tacksamt när det blir så:) Maken har dessutom tvättat den åt mig så ny glänser hon fint :) Var en sväng på skolan idag, kändes konstigt att lämna bygget och nycklarna, som om det inte var läge för adjö så jag suger pt mig den goa känslan och ser fram mot augusti då jag får hämta ut dem igen ;) Ha en bra kväll alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Isa56
6/18/13, 8:22 PM
#3

Jobbat. Och när jag kom hem satt dotra här och svärsonen o dottersoen hade klippt häcken. Kaffe fick jag med och en påse marknadsgodis. 😃

Solen skiner och en fluga irriterar mig måttligt förstår inte varför den ska vara på mina händer hela tiden. 🤔

Ha en fortsatt skön kväll. 

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tarotstollan
6/18/13, 9:16 PM
#4

Oj, två nytvättade bilar + en pudel, är det något särskilt på gång😃?

Midsommar….svårt att tänka att halva året redan gått.
Är det någon av er som skall dansa runt stången?
Inte jag, finns inget firande här i närheten utan det är på andra sidan staden, inte för att jag skulle dansat men det kunde varit kul att se lite hur det går till! 
Beroende på vädret, så kanske jag går till djurparken någon av dagarna.

Idag har jag varit hos frissan lite tvätt och klipp bara, tyckte det gick jättefort från det att jag kom dit och gick ut igen 30 min!
Solsken och varmt var det så jag var genomkokt när jag kom hem🥵!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
6/18/13, 9:49 PM
#5

Så gött Isa

Grattis Skogis, nybesiktigad å allt

Minilippis, hoppas du fick fynda lita Amandla

Ja Stollan, känns verkligen underligt hur tiden rusar. ja snabbt går det hos frissan och det kostar skjortan. Kommer nog dansa kring stången som vanligt, men sedan ska jag göra en del magiska saker under fullmånen som blir allt större de dagarna runt midsommar.🙂 En magisk tid på året, hoppas bara på bra väder.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
6/18/13, 10:03 PM
#6

Åh Pagan, vad spännande det låter med magiska saker i fullmånens sken!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Amandla
6/18/13, 11:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Jodå, jag gjorde några fynd! 😃En stor vacker tupp för 60 kr, det är ju inte påsk än på länge men han pryder sin plats ändå uppe på skåpet. Och så en spegel med fasetterad kant och tjusig guldram, hela 30 kr fick jag ge för den 😛Sen köpte jag några andra småsaker. Pörrrrfekt 🐱


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
6/18/13, 11:21 PM
#8

Tjusig kuckelikuuuuu!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

gevalina
6/19/13, 12:33 AM
#9

snygg tupp.

tisdagen ägnade jag åt att besöka borstbutik och borstmuseum  i Onslunda och även en sväng till Simrishamn.

Trött och nöjd när jag kom hem vid nio på kvällen.

Pagan
6/19/13, 6:58 PM
#10

Ute å reser som vanligt Gavelina🙂

Sicken urhäftig Tupp Amandla, att den är vit gör ju att den står sig fint hela året. 30 spänn ja det var ju kanonbra pris. På lippis😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: