Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godkväll tisdag

2013-06-18 19:36 #0 av: Pagan

Hej på er

Något svalare här i dag, så vattningen gick fort. Tvättade bilen då jag ändå höll på. Så nu glänser den vackert i solenGladVad har Ni sysslat med i dag så?

Anmäl
2013-06-18 19:41 #1 av: Amandla

Good evening! 

Jag har klippt en pudel till idag, och så kommer det en imorgon också. De klumpar ihop sig för alla vill visst ha fina hundar till midsommar CoolSka laga mig lite middag nu och sen åka på en miniloppis, en person som har rensat hemma säljer det som ska bort. Hon såg ut att ha lite smått och gott Glad

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-06-18 19:43 #2 av: Skogshumblan

God kväll.
Har jobbat, vi är ute i skogen vid vandringsleder och skog så barnen har hur kul som helst. Enda nackdelen är att det inte finns så gott om skugga så jag har bränt mig på armarna... Inte bra.

Men annars är livet bra. Min gamla Finis till bil gick igenom besiktningen u.a vilket jag inte trott. Alltid tacksamt när det blir så:)
Maken har dessutom tvättat den åt mig så ny glänser hon fint :)

Var en sväng på skolan idag, kändes konstigt att lämna bygget och nycklarna, som om det inte var läge för adjö så jag suger pt mig den goa känslan och ser fram mot augusti då jag får hämta ut dem igen ;)

Ha en bra kväll alla!

Anmäl
2013-06-18 20:22 #3 av: Isa56

Jobbat. Och när jag kom hem satt dotra här och svärsonen o dottersoen hade klippt häcken. Kaffe fick jag med och en påse marknadsgodis. Skrattar

Solen skiner och en fluga irriterar mig måttligt förstår inte varför den ska vara på mina händer hela tiden. Funderar

Ha en fortsatt skön kväll. 

Kram Isa

"Om du inte gillar något, ändra det. Om du inte kan ändra det, ändra din attityd. Beklaga dig inte. " Maya Angelou"                                                                 Medarbetare på Tarot

Anmäl
2013-06-18 21:16 #4 av: Tarotstollan

Oj, två nytvättade bilar + en pudel, är det något särskilt på gångSkrattar?

Midsommar....svårt att tänka att halva året redan gått.
Är det någon av er som skall dansa runt stången?
Inte jag, finns inget firande här i närheten utan det är på andra sidan staden, inte för att jag skulle dansat men det kunde varit kul att se lite hur det går till! 
Beroende på vädret, så kanske jag går till djurparken någon av dagarna.

Idag har jag varit hos frissan lite tvätt och klipp bara, tyckte det gick jättefort från det att jag kom dit och gick ut igen 30 min!
Solsken och varmt var det så jag var genomkokt när jag kom hemPustar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl
2013-06-18 21:49 #5 av: Pagan

Så gött Isa

Grattis Skogis, nybesiktigad å allt

Minilippis, hoppas du fick fynda lita Amandla

Ja Stollan, känns verkligen underligt hur tiden rusar. ja snabbt går det hos frissan och det kostar skjortan. Kommer nog dansa kring stången som vanligt, men sedan ska jag göra en del magiska saker under fullmånen som blir allt större de dagarna runt midsommar.Glad En magisk tid på året, hoppas bara på bra väder.

Anmäl
2013-06-18 22:03 #6 av: Tarotstollan

Åh Pagan, vad spännande det låter med magiska saker i fullmånens sken!

Anmäl
2013-06-18 23:04 #7 av: Amandla

Jodå, jag gjorde några fynd! SkrattarEn stor vacker tupp för 60 kr, det är ju inte påsk än på länge men han pryder sin plats ändå uppe på skåpet. Och så en spegel med fasetterad kant och tjusig guldram, hela 30 kr fick jag ge för den LiparSen köpte jag några andra småsaker. Pörrrrfekt Katt

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-06-18 23:21 #8 av: Tarotstollan

Tjusig kuckelikuuuuu!Skämtar

Anmäl
2013-06-19 00:33 #9 av: gevalina

snygg tupp.

tisdagen ägnade jag åt att besöka borstbutik och borstmuseum  i Onslunda och även en sväng till Simrishamn.

Trött och nöjd när jag kom hem vid nio på kvällen.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.