Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 2117 ggr
Tarotstollan
6/18/13, 4:19 AM

Indigo Angel, kommande orakelkort

För er som gillar Doreen Virtues orakellekar så är det åter igen dags för en ny att komma ut:
http://www.vattumannen.se/Product.aspx?ProdNo=9781401934989

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[Melodica]
6/18/13, 5:14 AM
#1

Kul med ny orakellek! Såg att den redan finns som app: http://www.oceanhousemedia.com/products/indigoangel Är det nån mer än jag som använder appar med Tarot och orakelkort? Jag använder dem som komplement till "papperskorten" för att lära mig mer om korten och betydelser etc när jag sitter på t-banan och sånt.

Tarotstollan
6/18/13, 6:15 PM
#2

Jag har appar på datorn men inga sådana. Min mobil eller vad det nu heter är alldeles för gammal för sådana moderniteter hihi!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
6/18/13, 7:54 PM
#3

Nej jag använder inga sådana appar, hittade dock en app som jagar bort mygg å som funkar 

Den har ju inget med Tarot att göra, men bra ändå🙂

Ska kolla in din app, kan ju vara lite kul.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Melodica]
6/18/13, 9:00 PM
#4

Alla Doreen Virtue orakel/änglakort finns som app men de är rätt dyra. Goddess Tarot och Psychic Tarot har jag och sen några orakelkort-appar. Kan man "spontan-dra" något kort när andan faller på.

undrarens
6/20/13, 7:57 PM
#5

de där har jag en lite fundersam tanke bakom de här med appar….

för inte i fridens kan väl folk jämt och ständigt sitta och "tolka" just i den sekund man frågar nåt(helt orimligt i min hjärna och helt säkert lögneri ifrån den som påstår det som kommer upp)…de är mkt mystiskt de där med "svar" ifrån appar…man ska nog ta de med en nypa salt 😃 

nästan att man skulle kunna tro att de bara lagts upp nåt lämpligt system som verkar någonlunda godtyckligt och att förse den person som frågar nåt ett kryptiskt "svar".

tyck till vad ni anser om såna här saker alla synvinklar är välkomna i mitt medvetande🤔 och i för andras personliga utveckling av de ogreppbara…

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

Upp till toppen
Annons: