Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1361 ggr
Pagan
6/13/13, 5:20 PM

Godkväll 13 juni

Hoppas er dag varit bra. Som lovat så kom regnet och det i ordentliga mängder. Ser rätt kul ut här, täckbarken har halkat ut på gräsmattan. 30 meters häcken ser ut att ha svällt över alla bredder. Ja där ser man vilken nytta 20 säckar täckbark gör.😛Nu är det uppehåll, får väl se om det kommer mer som SMHI lovat.

Annars vanlig jobbdag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Isa56
6/13/13, 5:33 PM
#1

Gokväll Pagan och alla andra. 😃

Jobbat och surar lite över regnet. Hade tänkt köra in veden som börjat torka. Nu får de vänta. Tills barn och barnbarn kommer. 🥵

Som sagt så fick jag paket idag. Så då vet ni vad jag ska göra, och gör. 

Ha en skön kväll med dagens ord ur flipkalendern av Doreen Virtue. 

"Miracles rush toward those who love so completely, and if you accept love trough a human relationship, it shall be yours indeed."

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
6/13/13, 5:35 PM
#2

Det var vackra rader Isa❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
6/13/13, 5:36 PM
#3

Ja och hela kalendern är i den stilen. Det bästa är att den kan användas år efter år. ❤️

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Skogshumblan
6/13/13, 5:47 PM
#4

Tackar för de orden Isa, har märkt det idag:) Pagan, härligt med regn så man slipper vattna:P Isa, ja boken var inget bra så du hamnade här;) Jag har som sagt fått svar på tal idag. Vill ju mer ön något få vara kvar under min rektor och har bett universum ge mig svar om vad jag gör till hösten innan jag går på semester. Igår morse fick jag frågan om jag vill jobba nästa vecka på fritids, idag kom rektorn och frågade om jag vill vara kvar två dagar till hösten och hon presenterade en plan jag gärna är med på men hon måste prata med skolcheferna och få ok där. Hon får svar tidigt under nästa vecka:) Känner mig så chockad över att universum svarar på de här sätten och blir stum av tacksamhet och glädje! Strax ska jag gå och fixa kvällsmat, blir honungsglacerade majskolvar. Vet inre om jag kör dem i foliepaket i ugnen eller steker dem men gott lär det bli! Är vrålhungrig och trött. Skulle behöva springa men orkar inte, gör det i morgon istället. :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
6/13/13, 5:54 PM
#5

Oj det var svar som heter duga det, Skogshumblan! Härligt 😃

Regn, regn… gissa om det regnat här också idag? Det har lugnat ner sig och solen lyser för fullt  mellan molnen, det glittrar i alla löven och luften är ljuvlig.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
6/13/13, 5:58 PM
#6

Ja det var himla najs det Skogis, massa grattis, ja det verkar som det blir du då som får ge oss receptet på lyckade samtal med universum.😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pagan
6/13/13, 9:27 PM
#7

I morgon går många av mina kollegor på låååångledighet. Vi ska fira av dem i mon. Är inte ett dugg bitter😛

Säger nattinatti och hoppas Ni får sova riktigt gott!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
6/13/13, 9:48 PM
#8

Jag tipsar om att gå in på law OF attraction och kolla in tråden" Iam that, Iam. Jag ber ödmjukast om svar, tackar ofta och är glad och tacksam för det livet ger. Litar på att universum tar hand om mig. Det verkar funka;) Sov gott Pagan, syns i morgon obittra och välgödda ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
6/13/13, 10:13 PM
#9

Oj, vad skönt det regnade i natt😴, jag sov som en stock!
Vaknade vid 14-tiden av att det ringde på min dörr, det var hantverkare som skulle smörja låset i min lägenhetsdörr! Ja, inte bara min utan alla ytter-källar- och lägenhetsdörrar! Så nu är det inget som kärvar och hackar längre, det kunde vara svårt ibland att komma in i vissa dörrar.
Ja, sen blev det lite mulet ett tag men på ef.m. sken solen och det har varit fint för undantag av blåsten. Var ute på en kort promenad och köpte bananer bl.a.! Kan inte förstå varför jag blev så sugen på det😉😃?!

Ni som inte förstår får leta på andra sajter och i går inlägg!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Doris
6/13/13, 10:21 PM
#10

God Kväll Ja här har det också regnat hela dagen Har varit mest inne hela dagen Städat lite och plockat ihop I morg börjar allvaret för mig Har varit ledig ett tag nu ska börja jobba nu under sommaren som vikarie på natten Det är bra och jobba natt på sommaren man får mera ljus inte så trött. 

Ha det bra alla

Allting är möjligt

gevalina
6/13/13, 11:11 PM
#11

godkväll. 

sov till halvelva denna dag och hade tvättid  kl 11 så det var bara att slänga på sig lite trasor och traska ner till tvättstugan…nu blir det inte tvättat på ett tag i alla fall.

Har endast varit ute en  sväng till affären för att handla lite frukt .

Inte mycket har hänt denna regniga dag, mest myst i soffan.

Tarotstollan
6/14/13, 12:10 AM
#12

Dolla, ja det kan vara skönt att jobba på nätterna särskilt om det är väldigt soligt och hett under dagarna. Fast kan också vara jobbigt att sova när det sen är hett på dagtid.

Gevalina, blev du också sugen på bananer efter inläggen igår?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: