Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 532 ggr
Pagan
2013-06-12 19:50

Godkväll 12 juni

Goderafton på Er

Något svalare här i dag och imorgon ska regnet välla in och de "lovar" en massa även fredag. Hm, ja bönderna jublar säkert. Lite surt för mig som beställt hem jord att anlägga en ny gräsmatta med. Den ska komma imon. Nåja, det blir nog bra det också.

Hoppas Ni haft en bra dag. Det har jag haft. 🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tarotstollan
2013-06-12 20:52
#1

Här börjar det mulna på men innan var det solsken med svag vind. Har varit ute på en liten promenad och det var väldigt skönt ute, inte så varmt som det varit innan.
Skall bli skönt med lite regn nu tycker jag, ser att gräsmattorna här utanför börjar  skifta lite i brunt och det är inte kul att se så här på försommaren redan.

Ha en bra kväll!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-06-12 21:00
#2

Samma här, torrt så det dammar i backen. Svårt med det där lagom tycker jag. Förra året regnade det oupphörligt månad efter månad, kändes överjäkligt, hela våren, semestern och hösten bara försvann i regn och blöta. tror det var uppehåll först i november. Inte så trevligt. Nu var vi alla överlyckliga över sol och värme men det behövs ju lite regn också. Det får gärna regna på natten och vara soligt på dan om jag hade fått bestämma.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Denna kommentar har tagits bort.
Tarotstollan
2013-06-12 21:07
#4

Vad konstigt det blev, först ingen kommentar och sen dubbelt. Kan du fixa det Pagan?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2013-06-12 21:31
#5

God kväll! Här sitter jag med färg i håret. Grafitbrun passar majs och de grå får "rätt färg" igen. Regn lät behövligt. Men,kanske inte just nu när det är skolavslutningar & studenter. Jag har haft en bra dag. Var på skolutflykt med klassen och de skötte sig spbra, på väg hem svängde jag förbi en skola jag sökt jobb på och fick veta att jag inte är den de vill ha, men det kändes faktiskt bara gott! Visserligen vill jag ha jobb men där var inte platsen för mig. Så jag väntar med spänning på vad det blir. Har lärt mig att det inte alls blir så som man tror utan bättre ändå:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
2013-06-12 23:05
#6

Det är bra Humblan, håll förhoppningarna högt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Upp till toppen
Annons: