Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1203 ggr
Skogshumblan
6/11/13, 6:28 AM

God morgon 11 juni.

God morgon vänner. En härlig sommardag väntar på oss. Jag startade min KL 04.45 med en halvmils fartlek. Vad fin naturen är när den,är nyduschad och orörd! Mötte en skata, den måste varit sjuk eller nåt för den satt helt still när jag kom joggandes. Ja men tänk dig själv, där kommer en klump inte helt olik en valross farandes och skatan rör inte en fjäder! Jaja den ville mig något och lite googlande gav svar. Härliga djur de där skatorna. Ha en fin dag alla, själv lär jag ha träningsvärk men ont ska med ont förgås heter det!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Jessica Holländare
6/11/13, 12:41 PM
#1

Jösses vad du är hurtig humblan!!! Själv är jag sängliggandes med smärta i hela kroppen, till och med hårfästet gör ont!! Det är sorgligt.. Hoppas alla får en toppendag!!


Amandla
6/11/13, 2:05 PM
#2

Jag sitter här med en nybadad genomblöt liten pudel, ska föna henne nu och så klippa lite 😃SkrattarSkrattarDet är så roligt att klippa! 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
6/11/13, 3:40 PM
#3

Jessica, ush din stackare! Hoppas det ger med sig snart… Amandla lät nästan som du menade det;P Själv är man nyfixad, skatboet utbytt mot väldigt kort och fin frilla. Ja jag har känt av benen idag men inte så mycket som jag trodde. Nu blir det en stunds vila innan barnen och jag själv ska svida om och gå på skolavslutningen sonens skola har. Tjingeling på er!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
6/11/13, 4:49 PM
#4

Jag menade det! 🙂Fast just idag blev jag inte nöjd, förut har jag varit nöjd varannan gång så det är väl ett framsteg att vara nöjd två gånger av tre. Men jag är väldigt petig och vill att det blir perfekt, och jag är fortfarande i träning så jag VET att jag begär för mycket av mig själv.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
6/11/13, 6:00 PM
#5

Kramar om Jessica

Ja det är inte lätt Amandla om man är perfektionist

Skogis, uppe med tuppen du också, hoppas ditt budskap var gott och att avslutningen blev fin

Själv är jag trött!! Kroppen säger att den vill vinna miljonvinsten på lotto och åka på semester. Men just nu verkar de stora vinsterna vänta på sig. vetetusan hur man ska visualisera fram dem, jag övar och övar😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
6/11/13, 7:13 PM
#6

☀️🥵😓 det sammanfattar min dag bra!

Har äntligen hängt in mina vinterjackor som jag tvättat och bytt ut vinter- kängorna mot sommarskorna! Skall bara orka gå upp på vinden med kassen också! Fy tusan vilken dålig kondis jag fått nu under förkylningen, inte för att det var en kondis att skryta med innan heller men jag tuppade nästan inte av i alla fall av att hänga in jackor i garderoben!!!

Vilka hurtbullar ni andra är: springa, gå till frissan, bada vovvar mm
Jessica,  finns det inget som kan göra dig bättre, kanske svårt nu när du inte är ensam i kroppen?
Miljonvinst? Kanske svårt att få därför att det är så många som visualiserar, ber, skickar tankar till universum mm samtidigt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Jessica Holländare
6/11/13, 7:26 PM
#7

Om du vinner miljonvinst pagan, så finns det nog ett gäng medisar som vill följa med!!! Jadu stollan.. Jag har ju fibro som ställer till det och nu är det väldigt begränsat vilka tabletter jag får ta. Men har inte hittat något bra som hjälper. Oftast är det ju under kontroll, men så kommer det lite bakslag. Bara att kämpa på.


Skogshumblan
6/11/13, 7:31 PM
#8

Amandla, jamen dåså! :) Pagan det är en nöt att knäcka det här med visualiseringar. Säg till om du hittar knep;) Stollan, det positiva är att du har rätt goda odds att förbättra dig ;) Kan ju bara bli bättre liksom :P Avslutningen var jättefin, jag skötte mig och grät bara lite när jag kramade hans fröken han haft. Känns som en himmelsk plan med att det blev just hon, och den nya som kommer i höst. Kan ju bara bli bra det också!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
6/11/13, 8:08 PM
#9

jo det kan du lita på Skogis, när pengarna rullar in och jag har det flyt jag önskar då ska jag meddela receptet 😃Får hoppas ni trivs med nya fröken. med tre yngel har jag gått igenom en del och kan ju säga att första intrycket aldrig stämt nåt vidare.

Stollan, inte konstigt att du inte mår så bra än, det tar sin tid för kroppen att återhämta sig. Massa frisk luft och god choklad skulle jag rekommendera🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
6/11/13, 8:14 PM
#10

Frisk luft, promenader och choklad, precis en medicin som jag gillar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
6/11/13, 8:19 PM
#11

Choklad är väl alltid bra?!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
6/11/13, 8:26 PM
#12

Ja, om den är mörk och har minst 85% kakao (är inte säker på %) och bara max 2 bitar om dagen tror jag!

För min del går gränsen vid 65% sen tycker jag inte det är gott längre. Kan ju peta i mig en sådan kaka också men inte för att jag tycker det är gott utan för att jag vill ha choklad! Jag äter ju choklad som godis och en kaka på 200 gr äter jag upp på en dag, hur lätt som helst!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

gevalina
6/11/13, 8:43 PM
#13

god kväll.

vaknade vid halv sex och låg och snurrade blandat med onödiga tankar i en timme innan jag somnade om igen..Vaknade sen halv tio och då blev de fart på mig då jag  lovat komma ut till en väns koloni.

Åkte ut till koloni vid elva snåret och varit där hela eftermiddagen. Vi rev en bod under en timmes tid resten bara snack och fika….men jätteskön avkoppling.

Nu hemma och håller på med lite av varje…och i morgon planerar jag att åka till wallåkra

Ha en härlig kväll.

Annons:
Pagan
6/11/13, 9:06 PM
#14

Ja mer choklad åt folket🙂själv vågar jag inte ens tänka tanken på att inhandla sådana saker, var så beroende av choklad ett par år att det var mindre hälsosamt för vikten. Nu får jag nöja mig med att dofta i kakaopaketen ibland😛

Låter som en kanondag Gavelina, friska tag, motion och sociala kontakter, kan ju inte bli så mycket bättre. Vad gör man i Wallåkra?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
6/11/13, 9:09 PM
#15

Ja det försåss Pagan, vikten… Själv har jag trillat dit på Geisha mörk choklad. Borde vara kriminellt att tillverka sådana godsaker!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
6/11/13, 9:12 PM
#16

Hahaha, ja i vissa länder är det säkert det Skogis. 😂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
6/11/13, 9:14 PM
#17

Ja och säkrast är att det är kriminellt att tillverka, distribuera, inneha och på alla sätt göra reklam för.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
6/11/13, 9:16 PM
#18

Humblan, jag gillar inte den mörka tycker den är för bitter men den ljusa är farlig!!!😈

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
6/11/13, 9:17 PM
#19

Du har fastnat rejält förstår jag😉Själv var jag galen i kexchoklad och helnöt. Lurade mig själv och köpte stora förpackningar så de skulle räcka läääänge. Ha!! de tog ju slut samma kväll och jag kunde inte begripa vem som varit i skafferiet😮Jag menar jag lade ju grejerna högt i skåpet så ungarna inte skulle kunna nå upp!! Men på når sätt så klättrade de upp där ……..eller nåt🤪

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
6/11/13, 9:19 PM
#20

Häpp, här igen. Tre badade, fönade, rakade och klippta pudlar senare. Eller nej, nu överdrev jag, Albin är så kortklippt så han behövder inte klippas på flera veckor till. Pixie har fått en mammafrisyr, lite kortare och mer praktisk. Pälsen lär ju inte bli snyggare av att valparna hänger och slänger i den i två månader…😛

Prata inte om choklad 🤫Choklad och ost är det jag saknar mest av "vanlig" föda. Kakao och mörk choklad är inte alls detsamma som mjölkchoklad, allrahelst Lindts hasselnötsfyllda *mmmmm*


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
Pagan
6/11/13, 9:38 PM
#21

Äter inte du enligt LCHF Amandla?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
6/11/13, 9:55 PM
#22

LCHF= lite choklad helt fritt?!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
6/11/13, 10:09 PM
#23

😂

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
6/11/13, 10:50 PM
#24

Yes I do, Pagan! Jag utesluter helt allt som kan trigga sockersuget, alltså även mörk choklad som jag inte ens gillar…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Amandla
6/11/13, 11:41 PM
#25

Godkväll! Jag kan inte slita mig, sitter med ena handen på Pixies mage och känner hur valparna sparkar därinne ❤️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: