Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1448 ggr
Pagan
6/6/13, 10:17 AM

Glad nationaldag

Du gamla du fria, du fjällhöga nord……

Ska ta mig i väg och fynda på ett varuhus som slår upp portarna just i dag. Jem & Fix, massa grejer de har rabatt på så jag får passa på. Blir till att ratta Gamla Pärlan för jag ska ha tunga grejer!

Hoppas Ni får en underbar dag. Här skiner solen, redan varmt och känns som om fåglarna trivs kanon för de sjunger väääldigt!!🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
6/6/13, 11:31 AM
#1

Ligger och snorar. Jäkla sätt att bli förkyld NU säger jag. Kan man inte få vara det i vinter så man inte missar gott väder ? ;) Hoppas ni andra får en skön dag, och shoppa på Pagan, tänkt på allt slit du gjorde med husgrunden :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
6/6/13, 1:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Dagens Pixie: nu har det gått sex veckor, hon har gått upp 400 gram på tio dagar och har börjat sucka och grymta när man lyfter henne eller när hon hoppar upp i soffan.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
6/6/13, 1:11 PM
#3

Lilla tjockelinan, lider med henne i denna värme!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
6/6/13, 1:12 PM
#4

Det är inte så farligt varmt här, knappt 20 grader. Hon har sin favoritplats under en fåtölj, där är det svalt på parketten 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
6/6/13, 1:15 PM
#5

Så skönt, minns när jag var höggravid våren och försommaren 2006, samtidigt som det var sommarvarmt. Min räddning var kylklampar, vattenmelon och iskalla fotbad. Men det var värt det, himla fin och klok son kom framåt slutet av juni.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
6/6/13, 2:41 PM
#6

ja jösses va`en annan grävde ner magen i stranden🙂

Nu är jag helt slut, 20 50l säckar med täckbark vägen en massa kan jag säga. Det var så mycket folk på varuhuset att det stod bilar parkerade hur regelvidrigt som helst. Ganska vältrafikerad gata!! Herre gud, att folk inte kan gå ett par meter va`

det fanns en del jag ville ha, men Pärlan har ju inte så mycket plats att jag lyckades trolla in allt. Får åka imon igen kanske.

Nu har jag burit ut dem längs med häcken, ja täckbarken alltså. Men jag orkar inte ligga på alla fyra nu och rensa. Tänker ta mig nåt att äta och ett glas rosé, sedan får jag se om jag tar nya tag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tarotstollan
6/6/13, 6:30 PM
#7

God eftermiddag! Trodde ni var ute och firade rejäl med att vifta flaggor och ballonger! Eller för oss som jag tror jag skrivit innan "vifta med tarotkorten"😎😃!

Det enda firandet jag gjort var att binda fast min lilla balkongflagga på kattnätet och eftersom solen skiner och det blåser lite så rör den faktiskt också på sig. Flaggan alltså, inte Finngal Olsson eller vad det var han hette i Martin Ljungs sketch! (Det var väl Martin Ljungs sketch🤔?)

Stackats lilla Pixie, det är väl ca 3 veckor kvar för henne och tjockare kommer hon att bli!

Stackars lilla Humblan också! Skickar en 🎈som uppmuntran!

Jag har fortfarande kvar min förkylning inne på 5:te veckan nu, fast det är bara lite täppt och mycket bättre. Blir bättre och bättre för varje vecka som går😂!

Ni andra ha det bra på Nationaldagen!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
6/6/13, 6:51 PM
#8

Japp Stollan, Fingal Olsson var det. Underbar sketch! Har sovit bort större delen av dagen,sista "ögonlocksbion" bjöd på dröm om löpträning, inte så schysst kroppen! Tack för ballongen, känns bättre Stollan:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
6/6/13, 6:54 PM
#9

# 8. Ja, men då behöver du ju inte ut och motionera, det har du ju redan avklarat i ryggläge😂!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
6/6/13, 6:57 PM
#10

Hmm ja det är sant men frågan är hur mycket kondition och fettföebränning jag gjorde mig skyldig till?!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
6/6/13, 7:00 PM
#11

# 10. Fettförbränning? Det är väl det som kommer ut genom näsan?😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
6/6/13, 7:03 PM
#12

Nä det är nog hjärnan känns det som.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
6/6/13, 7:13 PM
#13

Haha……

# 0. Glömde fråga Pagan var Jem och Fix fanns någonstans?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Pagan
6/6/13, 7:42 PM
#14

Det fanns 99 st i Hela Norden och nr 100 slog upp portarna i Skene i dag och där var jag så klart och resten av Marks kommuns hemmafixare🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
6/6/13, 7:47 PM
#15

Haha, då var det trångt om saligheten med andra ord, som vi brukar säga här.
Har faktiskt aldrig hört talat om denna affär innan men nu kanske det blir ändring på det.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
6/7/13, 11:16 PM
#16

Samma här, helt nytt för mig. Skulle tro att det tyvärr sätter en del andra företag i närheten i konkurs. Många har legat på marginalen och detta blir nog droppen för dem. Här flyttar företag/läggs ner på löpande band. Uppenbarligen inte så bra läge mellan Borås, Varberg och Göteborg.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: