Annons:
Etikettdrömmar
Läst 1976 ggr
-Cissi-
2013-06-04 19:27

Halvkonstig dröm :P

Drömde för nån natt sen att en kvinna stog bakom mej och tog mej på brösten (Weird) och sen snodde hon mitt halsband ett hänge med en ametist. Nån som vet om det betyder nått eller om mitt huvud bara är lite knasigt :P

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Annons:
[Lynx1]
2013-06-04 19:30
#1

Vad hade du för känslor kring händelsen i drömmen?

-Cissi-
2013-06-04 19:39
#2

Var förvirrad när jag blev tafsad på sen när hon tog halsbandet och försvann blev jag typ rädd/förtvivlad

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[Lynx1]
2013-06-04 20:14
#3

Känner du dig utnyttjad av någon i din närhet? Någon som gör något mot dig som du inte egentligen vill/tycker om eller någon som du tycker har tagit något som är ditt? Behöver inte vara något fysiskt, kanske din tid, för mkt av din energi etc?

-Cissi-
2013-06-04 20:22
#4

Det är en grej som jag har funderat på vill dock inte säga vad men i stora svep funderar jag på ifall en viss sak kommer att fungera/utväxlas som jag önskar..

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Upp till toppen
Annons: