Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 2689 ggr
Pagan
6/4/13, 11:13 AM

Godmorgon tisdag 4/6

Ledig idag!!😃

Här skiner solen och det är hett! Enligt SMHI så ska vädret fortsatt vara soligt, vackert och kanske något svalare framåt dagen. Kan ju inte bli mycket bättre.

Tagit sovmorgon och slappat en del redan och nu mot frukostbordet.

Hoppas Ni har det gott var Ni än är och vad Ni än gör.

Jag la till datumet i rubriken så det blir lättare att se vilken dag tråden handlar om//Amandla

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
[Momiji]
6/4/13, 8:26 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

God kväll!

Här har man då inte sett en skymt av solen på hela dagen och det har blåst rejält!

Varit hos kuratorn på morgonen och haft samtal. Det gick ändå hyfsat bra. Fick lite bakläxa då jag fastnat så mycket i den senare delen av beteendeterapin att jag faktiskt helt glömt bort den första delen. Så nu har jag nya övningar för att knyta an till det.

Blev faktiskt uppringd av psyk idag. Trodde det var en månad kvar innan jag skulle dit, men jag ska visst dit om 2 veckor. Så närmaste månaden kommer jag springa runt mellan kuratorn på vårdcentralen och psyk.

Måste ju visa en bild på en av valparna som jag tar hand om. Den här kommer stanna hos moster, så jag får ta hand om hon resten av hennes liv 😃

Skogshumblan
6/4/13, 8:37 PM
#2

Godkväll! Pagan, lät som en välförtjänt loj dag. Momiji, gott att du får hjälp, hoppas du kan komma vidare ur det här

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
6/4/13, 9:17 PM
#3

Solsken och varmt + lite vindar.
Skattepengarna kom idag så jag har varit ute och gjort av med det mesta redan!
Var i "shopen" och hämtade mina två undanlagda lekar + köpte rökelse vid namn "Vampire´s Blood" och en doftolja med Liljekonvalj doft.
Var sen och köpte lite mera nyttiga saker som mat, te osv.

Sen när jag kom hem gick jag över till en granne för att vattna alla hans blommor och även……tomatplanta. Han är bortrest och då brukar jag ta in posten och kolla över blommorna.
Han är jättesnäll mot sina blommor, jag brukar alltid få börja med att tömma ut vattnet från alla översvämmade ytterkrukor!😉

#0. Ja det är skönt att vara ledig emellanåt Pagan!

#1. Kul att se dig igen Momiji, skönt att du får hjälp och att de inte glömt bort dig.
Det var en liten gullig sötnos du hade i famnen, kul att du får vara med och se den växa upp och få gulla med. Är det en Flatcoated eller Labrador eller någon annan ras?

#3. Humblan, 👋!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
6/4/13, 9:49 PM
#4

Nja det blev inte så mycket ledigt om sanningen ska fram. Har slitit rätt bra i dag men himla nöjd med mig själv. Altanen och möblerna glänser, de växter jag inte planterat om fick ny jord och sedan har jag varit på skroten med en massa skräp. Dagen gick i ett huj.

Sicken sötis momiji, jasså du fick lite bakläxa, hm, men man kan ju inte ha koll på allt! Hoppas du mår ok och att det går åt rätt håll.

Hahah Stollan, brukar vara det största felet folk gör, dränka sina växter, torrdöden är faktiskt mer ovanlig. Har du redan fått dina skattepengar!! Jösses.  "Vampire´s Blood" låter ju harmoniskt!😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
6/4/13, 10:12 PM
#5

Godkväll alla!!!

Sista natten innan semester! Jag har nedräkning. 😛

Vilken gullig valp Momiji!!

Låter som en toppendag i djävulens tecken Stollan. *hihihi* Vill med shoppa loss, men det får vänta någon månad..

Vad du är duktig Pagan!! Jag har hmmmm, sovit idag.. Och bakat kladdkaka och rabarberpaj som jag inte ens hann smaka på innan det var dags för jobbet igen.. 😕

Ha det bäst!!!


Pagan
6/4/13, 10:17 PM
#6

Detsamma Jessica

Säger godnatt och sov gott alla söta. imorgon jobbdag igen och det är veckans sista. ja sicken annorlunda vecka, me like🙂Jobb en dag, ledig en dag, jobb en dag , ledig 4 dagar😂klämdagar och flex, ja ….lyssna här:

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
gevalina
6/4/13, 11:47 PM
#7

En lugn dag med inga större bestyr. varit på infoträff om bokföring hos skatteverket som var lärorikt och intressant men om jag startar eget eller inte har jag inte bestämt mig för….för mycket oro gällande ekonomiska biten just nu men förhoppningsvis sker det mirakel på den fronten.

Försöker ta varje dag i en positiv bemärkelse och peppa mig själv …i alla situationer..(fast går inte alltid som tänkt men lär mig också av det)

Ha en fortsatt bra kväll och snart är det ny dag.

[Momiji]
6/5/13, 6:18 AM
#8

# 3 Det är en Berger des pyrénées à face rase 🙂

Tarotstollan
6/5/13, 8:05 PM
#9

Det var en ras jag inte var så hemma på, var tvungen att kolla upp den i mina hundböcker. Intressant ras, hoppas att det är med några på ut-ställningen här i slutet på månaden. Det skulle vara kul och se någon i verkligheten.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Momiji]
6/5/13, 8:10 PM
#10

Ja, dom är inte så vanliga här i Sverige tyvärr. Men dom blir fler och fler 🙂 Hade hand om 2 andra då jag jobbade på hunddagiset

Pagan
6/5/13, 10:31 PM
#11

fick ju googla på bilder, vilken päls de har, jättefina. men pälsvården lär ju ta sin tid.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Momiji]
6/6/13, 7:00 AM
#12

# 11 Faktiskt inte. Poil long är dom långhåriga och deras päls tovar sig till dreads av sig själv. Så dom ska man typ inte borsta(inte ofta iallafall), face rasen behövs nästan heller aldrig borstas. Dom behöver inte trimmas heller 🙂 Så pälsen är väldigt lätt att sköta

Upp till toppen
Annons: