Annons:
Etikettmånadens-veckans-dagens-kort
Läst 2223 ggr
Pagan
2013-05-31 21:54

Juni månads kort

Så var det ny månad igen och nya kort som ger vägledning.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Pagan
2013-05-31 21:57
#1

Jag fick Livshjulet och Magikern. Livshjulet/Ödeshjulet var även kortet för april och det känns som om något startade då som jag ännu inte sett vidden av än.

Dessa två kort i kombination gjorde mig lite stum. Något är i görningen och jag får en chans som jag kommer få bra behållning av, men fattar jag att jag har avgörandet i min hand? Hoppar jag på tåget? Eller fattar jag inte vilken ödestripp jag missat?

Får nog filura på dessa kort lite till.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-05-31 23:18
#2

Jag drog Djävulen och han har ju redan visat sitt rätta jag med att fresta mig till att lägga undan "vill ha/skall köpa" nere på "shopen"! Skall fundera lite mera på kortet!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

gevalina
2013-06-01 00:00
#3

Denna gång dra jag endast ett  kort.

9mynt

står för att jag kan nå framgång om jag gör på mitt eget sätt..tja enda framgången jag strävar efter är att få mina skulder betalda ..så vore jag väldigt nöjd och tacksam lång tid framöver.(som det känns just i dagsläget)

Har tyvärr inga tips hur man blir rik snabbt som ögat men lägger en slant då och då på spel…och försöker känna efter vad som kan slå  in men tyvärr så blir det oftast fel.

På ett eller annat sätt är detta kort positivt men än vet jag inte med vad…kanske handlar det bara om att mitt självförtroende förstärks .

Tarotstollan
2013-06-03 22:22
#4

Ja nu skall jag analysera "Horn Per" lite djupare. En vällusting som i min Jolanda lek sitter naken uppassad av en lika naken ung flicka. Med den ena handen plockar han vindruvor från brickan som hon håller fram, med den andra handen plockar han ett päron från ett stort päronträd som dignar av frukt. Flickan och "Per" är sammanlänkade med en grön kedja, det finns två getter, en myra och i bakgrunden en rykande vulkan. Han sitter på en  rund stoppad pall medan hon knäböjer på kullerstenar framför honom

Överflöd, vällust, hetta, förtryck, frestelse, lögner, negativitet, uppoffringar, egoism och personlig vinning mm allt beror på hur man vinklar kortet i sin fråga!

Tycker nog detta är ett av de mer spännande korten i hela leken! Skall bli spännande att se vad detta kort pekar på under månaden mer än det jag skrev ovan # 2!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-06-03 23:16
#5

Ja du Gevalina filura lite till. mynt sviten handlar ju om det materiella och just mynt nian är ju ett av mina lekars bästa. Kan det vara så att skatteåterbäringen ger mer än du trott? Sist jag drog mynt nian så vann jag på en lott. 🙂

Stollan, ja du lär ha en del att tampas med under månaden, djävulens frestelser kan ju heta duga.😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Jessica Holländare
2013-06-04 06:24
#6

Hahahaha!!!! Du är så himla skön Stollan!!! Lycka till med alla frestelser. 😃


Annons:
Tarotstollan
2013-06-04 20:41
#7

# 6. 😃👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

gevalina
2013-06-05 00:00
#8

pagan…

skatteåterbäringen ser jag inte röken av då fogden tar den för gott syfte egentligen förhoppningsvis att skulden blir mindre..hade önskat att jag kunnat betala mer men lönen är ej så stor…så de kan tyvärr ej dra så mycket..

förväntningen att vinna stort finns ju där men hittills denna månad har det bara blivit fem kronor som även de går till ny lott…med ny chans till att bli rik🌈

Jag hoppas inte att myntkortet anspeglar på ytterligare utgift som jag inte har aning om ..fast man gör sina impulsköp emellanåt…men denna månad skall jag vara mer medveten.

Denna månad har jag fått betala för nytt körkort (det gamla gick ut) och fotografering..utgifter som jag inte räknat med.

Även om mynt handlar om  bla  pengar  så är det inte alltid pengar som kommer in  utan kan vara sådant man skall betala på tett eller annat sätt.Regnbågemen vet ej hur man ser det på närliggande kort..(ifall man drar fler än ett kort förstås.

Pagan
2013-06-26 18:59
#9

Nu är det bara ett par dagar kvar av Juni månad. Nedräkning och strax ny färsk månad att ta vara på🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-06-30 23:06
#10

Summering av denna månadens kort som var Djävulen!
Snacka om att blivit inledd i frestelse…..
Om jag räknat rätt så köpte jag 6 st. nya Tarotlekar och 1 ny Orakellek!😮😂
Fast jag kunde ju ha låtit bli också!😉

Fast allt var/är ju inte bara roligt, fick också känna på negativitet och ledsamheter (min sjuka katt) som verkar vara sig själv igen men skall ju äta mediciner hela nästa vecka också!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

gevalina
2013-07-01 19:41
#11

nio mynt var det…ingen storvinst men liten vinst på keno i alla fall…sen har det trillat in andra givande saker som jag har uppskattat. …så gåvor har det funnits i alla fall.

Upp till toppen
Annons: