Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 636 ggr
Pagan
2013-05-31 16:35

Godkväll fredag

Ja värmen är hetare än någonsin här. +32 säger kökstermometern och den hänger i skuggan. Nyss ätit och ska ut och klippa gräset som växer så det knakar. var ute med trimmern förra helgen men det lär jag nog få göra om i helgen igen. Men jag klagar inte!! Bara konstaterar att det är ett hårt jobb med trädgård🤪

Hoppas Ni haft en bra dag så här långt.

Skogis hur är stressnivån?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Tarotstollan
2013-05-31 20:11
#1

Varmt!🥵 Varit i tvättstugan, det var varmt där också!
Min nya granne tvättade efter mig, hon talade om att de hade två kattfröknar. Blir kul när de fixat till sin balkong så damerna kan gå ut.
De två på ena sidan och mina tre på andra, sittandes blängandes kanske t. o. m. morrandes åt varandra eller också bara förvånade och nyfikna. Hoppas på det sista! Det är bara ca 1 dm mellan balkongerna, fast nu är det ju nät emellan också så de kommer ju inte att kunna träffas och tur är nog det.
Gick sen ner till "shopen" där jag dels lade undan "saker" 😛😃till när skattepengarna kommer i nästa vecka!
Dels träffade jag min kompis som följde med när jag gick vidare och köpte lite mat.

Nu skall jag försöka hitta något att äta, är inte sugen på någonting och all glass har jag redan ätit upp!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
2013-05-31 21:14
#2

God afton! Har just trillat hem efter en jättetrevlig grillkväll med makens bridgegäng. Ett lagom vrickat gäng och sanslöst god mat. Pagan, jo tack dom frågar. Jag tror det är rätt lugnt nu. Har lite smågrejer sådär men annars är det mesta på väg att falla på plats. Ja trädgård tar tid, tur man kan välja själv hur man vill ha det med gräs, buskar och annat. Stollan, härligt med trevliga nya grannar. Hoppas era katter pratar fint med varandra ;) Ifall jag inte hinner in i morgon så trevlig helg på er!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
2013-05-31 21:29
#3

Förresten, kommer skattepengarna nästa vecka redan?

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-05-31 21:44
#4

Ja jag reagerade också på det, hur vet du det Stollan?

Låter som det kommer bli en del mingel mellan balkongerna Stollan, kanske blir rätt kul att vara åskådare där. 

Ja du skogis, högsta drömmen nu är en gräsklipparrobot. Den kan mala på här hemma då jag är på jobbet. Fint gräs, inga sniglar och en massa bonustid att hänga i hängmattan😃Låter som du haft en skön eftermiddag/kväll. Själv gjorde jag kycklingwook. Har äntligen fått receptet på en jättegod thaisås som jag gjorde, älskar när det hettar i munnen och svetten rinner. Dottern var inte lika förtjust. Men det var smarrigt!!

Ni ska jag dra Junis kort. Lite spännande!!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-05-31 22:24
#5

# 3,4. Bl.a. står det i tidningen som kommer med deklarationen och sen stod det i en av kvällstidningarna nu i kväll.

OBS! Endast för de som anmält konto och deklarerat med telefon, data, eller mobil osv.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-05-31 22:34
#6

Låter ju kanon ju, trodde de skulle komma runt midsommar. Läser ju aldrig nyheter så det var ny info. Tack Stollan🙂

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Upp till toppen
Annons: