Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 436 ggr
Pagan
5/30/13, 8:00 PM

Godkväll Torsdag

Sent hem idag också. Himla trött! Vackert väder hela dagen, rena rama medelhavsvärmen. Och enligt SMHI så ska värmen stanna i ett par dagar, så helgen blir fin. Mera sånt!!

Hoppas er dag varit bra och att Ni mår bra och att vädret hos er är lika fint.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
5/30/13, 8:36 PM
#1

Godnatt, är helt slut och har en dag kvar att jobba innan helgen som lär bli låååång tar vid. Ska på bröllop och klädsel står det att man ska ha pastellfärger. Det har satt myror i min skalle, för ska man tro den här länken http://www.panpastel.com/sweden/colors_sweden.htmlär har jag haft fel om pastellfärger. Trodde de var bleka lite fadda och inte såhär. Problemet med vad jag ska ha på mig kvarstår dock. Misstänker att jag kommer få spunk innan jag lurat ut vad jag kan ha på mig… Gillar att klä mig fint men klänning?! Njää det har jag inte så många finfina som inte är svarta… Dagens Ilandsproblem helt klart. Ha en fin kväll & fredag alla!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
5/30/13, 9:17 PM
#2

Medelhavsvarmt här också.  Var ute och iväg och handlade lite. Helt slut i kroppen, det märks att värme och förkylningar inte passar ihop.

Fick för mig att det var fredag i dag men icke sa Nicke. Torsdag och så har jag tvättdag i morgon, inget jag ser fram emot i värmen.

För övrigt är det lugnt och skönt, ha en bra torsdagskväll.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: