Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godkväll Torsdag

2013-05-30 20:00 #0 av: Pagan

Sent hem idag också. Himla trött! Vackert väder hela dagen, rena rama medelhavsvärmen. Och enligt SMHI så ska värmen stanna i ett par dagar, så helgen blir fin. Mera sånt!!

Hoppas er dag varit bra och att Ni mår bra och att vädret hos er är lika fint.

Anmäl
2013-05-30 20:36 #1 av: Skogshumblan

Godnatt, är helt slut och har en dag kvar att jobba innan helgen som lär bli låååång tar vid.

Ska på bröllop och klädsel står det att man ska ha pastellfärger. Det har satt myror i min skalle, för ska man tro den här länken http://www.panpastel.com/sweden/colors_sweden.htmlär har jag haft fel om pastellfärger. Trodde de var bleka lite fadda och inte såhär. Problemet med vad jag ska ha på mig kvarstår dock.

Misstänker att jag kommer få spunk innan jag lurat ut vad jag kan ha på mig... Gillar att klä mig fint men klänning?! Njää det har jag inte så många finfina som inte är svarta...

Dagens Ilandsproblem helt klart.

Ha en fin kväll & fredag alla!

Anmäl
2013-05-30 21:17 #2 av: Tarotstollan

Medelhavsvarmt här också.  Var ute och iväg och handlade lite. Helt slut i kroppen, det märks att värme och förkylningar inte passar ihop.

Fick för mig att det var fredag i dag men icke sa Nicke. Torsdag och så har jag tvättdag i morgon, inget jag ser fram emot i värmen.

För övrigt är det lugnt och skönt, ha en bra torsdagskväll.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.