Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1028 ggr
Skogshumblan
5/28/13, 6:40 AM

God tisdag 28 maj.

God morgon vänner. Här regnar det och jag kämpar mot stress. Valrossen dök upp i korten, ska mosa stressen med varendaste gram av min valrosskropp! Ska visualisera ett lugn värre än en filbunke och ge dagen en ärlig chans. Alternativt får en ett fett kok stryk ;) Ha en fin dag och var rädda om er vänner.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Amandla
5/28/13, 12:31 PM
#1

Goddagens! Här är det perfekt sommarväder, det är svalt och regnar på nätterna och så är det sol och runt 20 grader på dagarna ☀️


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
imke
5/28/13, 4:02 PM
#2

Godagens :-) här är med fint väder. Solen skiner och det är varmt å gött :-) Lade en läggning igår för dagen idag som visade på stressig dag gällande arbetet. Och mycket riktigt…. Kämpar med stressen jag med men är på väg hem nu. Och ska nog unna oss en god middag på altanen och lite glass till efterätt för att varva ner. Kram på er :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Pagan
5/28/13, 5:07 PM
#3

Här ösregnar det och åskan går, telefon och internet är dött. Men inte p.g.a åska utan en grävare som lyckats dra med sig en kabel för mycket uppenbarligen.

Låter som du har det bästaste av väder Amandla

Ja, Ni stressar båda två Imke och Skogis. Kram på er och hoppas Ni får motat det värsta.

Återkommer senare - med Internet förhoppningsvis

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

imke
5/28/13, 6:00 PM
#4

Godagens :-) här är med fint väder. Solen skiner och det är varmt å gött :-) Lade en läggning igår för dagen idag som visade på stressig dag gällande arbetet. Och mycket riktigt…. Kämpar med stressen jag med men är på väg hem nu. Och ska nog unna oss en god middag på altanen och lite glass till efterätt för att varva ner. Kram på er :-)


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Skogshumblan
5/28/13, 6:04 PM
#5

Pagan, är ju lugn som en filbunke ;) Ska somna tidigt idag så morgondagen blir mindre…trötthets betonad;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
5/28/13, 7:00 PM
#6

Nu har jag Internet igen och även sol! Ja så kan det vända mot det bättre.

Låter bra det Skogis. Du vet ju att det värsta som kan hända - sker i ditt huvud och oftast ingen annanstans😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
5/28/13, 7:15 PM
#7

Ja Pagan, att det går fel där kan vara illa nog ;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
5/28/13, 9:25 PM
#8

Solsken och varmt + 30, 4 som mest på balkongen!
Var ute en sväng och just då kom en regnskur så jag blev rätt blöt. Hade ju ingen tanke på att ta med mig paraply ut, när solen står högt på himmelen!
Var sedan inne på Algotstomten och plockade två bamse buketter med liljekonvaljer, en till mamma och en till mig själv. Har börjat att få tillbaka lite av mitt luktsinne så jag kan känna hur ljuvligt de luktar. Så i morgon skall jag upp till mamma och ge henne den buketten.

Är det någon av er som plockar liljekonvaljer?

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
5/28/13, 9:51 PM
#9

jag plockar gärna om jag finner Stollan. Där jag bodde innan hade jag mitt favoritställe, men här har jag ännu inga funnit. Mycket synd!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
5/28/13, 10:12 PM
#10

Jag har ett ställe i en skog en bit bort där det finns liljekonvaljer, men har inte varit där sen förra våren. Kanske ska ta mig en tur dit imorgon, det passar bra för då kan pudlarna få springa av sig också 🙂Jag har faktiskt liljekonvaljer även i min lilla pytterabatt, köpte en enda planta för kanske åtta år sen och först nu så har den förökat sig så det är nog sju plantor nu 😍men de kan jag ju inte gärna plocka, de är alldeles för få.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: