Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1434 ggr
Skogshumblan
2013-05-26 07:15

God morsdags morgon!

God morgon på er. Här är det solsken och blå himmel. Börjar nynna på "oboy" av någon orsak, sommarvarning! Sätt på videon och skråla med vet jag. Och ha en fin dag! " Vilket vackert väder, solen skiner idag. Oh boy! Inga tunga kläder behövs, och det gillar jag. Så upp och hoppa, det är sol idag, och en så'n dag kan man inte ligga och dra. Nej, lämna det och häng med mig ut då sommar'n kommer, nu e vinter'n slut. Oh boy! Hör på fåglasången, de sjunger så man blir yr. Oh boy! Här på trädgårdsgången, går vägen till ett äventyr. Ja, tänk ändå att man kan bli så glad av markens blommor och av gröna blad. Och barnet i en kommer hem igen till glömda drömmar och till sommaren. Oh Boy! Oh boy! Vilka glada toner, de rycker och spritter i mig. Oh boy! Tusen millioner kramar vill jag ge dig. Ja, tänk att det kan va' så lätt ibland. Så enkelt som att sträcka ut en hand, och torka gruset av en barnakind, och känna värmen från en sommarvind. Oh boy! Sikken skänk från ovan de e å leva ida. Oh boy! Rena gudagåvan, är det konstigt att jag är glad? För solen skiner ju, och du är här, och jorden spinner i sin himlasvär. Och faktiskt när man mår på detta vis, är världen nära på ett paradis. Oh Boy! (x5) Vilket vackert väder! Oh Boy! (x4) Boy! "

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Sol69]
2013-05-26 09:11
#1

Tack för den låten..

Den låten vakna jag ej till.. De va mina katter som klöste på dörren tills jag gick upp ur sängen. hade stängt den för att de busa så inatt. 😃

Idag är det mors dag och det blir väl att åka och lämna en blomma symboliskt.. 

Övade lite Tarot igår på en träff vi hade i Östergötland. Det är alltid kul.

Undrar om vi ska ha flera frågor på vår tarotcirkel?? skulle vara kul. saknar i och för sig mitt svar på hur sommaren blir än. men det kommer väl vad det lider. 😎

Ha en bra dag och glöm ej att helga vilodagen lite 🙂

Pagan
2013-05-26 09:49
#2

Godmorgon

Ja det var ju ett uppvaknade det Skogis, den låten har en förmåga att följa med i huvudet i flera dagar. Jag vet inte om jag ska tacka😉

Jasså katterna väcker dig Sol, sicka typer va`

Här fick jag vakna själv. Soligt och varmt här och morgonpromenaden var underbar. Känns ljuvligt att få ledsagas av grönska, fågelkvitter och vindens sus i träden. Skogen har torkat upp bra nu och jag slipper plumsa i och gå omvägar.

Ska på middag hos min karl senare och 2 av yngeln ska med och de har nog en liten present någonstans för jag har hört dem smussla lite. 😃 Men tills dess, den eviga jaga sten i trädgården kampen. Gräva lite och jämna till så jag någon gång kan så gräs. Å i dag kan man ju passa på att sola lite. Fast jag vet inte riktigt hur snyggt det är med shorts och gummistövlar.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2013-05-26 19:30
#3

Här var solsken och fint, fast det blåser bra, sen blev det mulet och för en stund sedan kom det en rejäl störtskur.

Humblan, det låten känner jag inte igen.
Sol 69, vad mysigt det låter med tarotträff önskar jag kunde ha en sådan också.
Pagan, shorts och gummistövlar, rena raffsetet ju😂!

Har varit inne hela dagen och det kommer jag att fortsätta med. Skall titta på tvn om en stund och fortsätta läsa här inne. Skall gå ut och sätta på en stor kanna te nu och ha och mysa med framför burkarna!

Ha en trevlig kväll alla!🌺

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-05-26 22:03
#4

Hahaha ja det var ju liksom det Stollan😃jag var verkligen ursexig….not,  men det brydde jag mig inte om. Färg har jag fått i massor och tillslut var jag barfota för det blev bra varmt. Har varit på god middag nu i kväll och bara haft det riktigt gott.

Ja här blåser det också ordentligt, känns som om regnet ligger och lurar. Det kom en ynka skvätt förut, tillräckligt för att smutsa ner bilen, men sen sade snopet stopp. Enligt Yr.no så regnar det här så det är nog på G. Lagom till 6 imorgon bitti då jag kliver in på jobbet så ska det sluta, får se om norska bästa vädersajten har rätt, det brukar de ha.

Nattinatti bakom burkarna🙂

hahaha just som jag skrev det sista så hör jag regnet smattra lite smått mot rutorna, så Norge har framförhållning.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: