Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 531 ggr
Skogshumblan
2013-05-22 06:07

God 22 maj.

God morgon. Trots regntung grå himmel sjunger fåglarna glatt, vem kan stå emot leendet som sprider sig av sången? Inte jag. Idag är en lååång dag. Vanlig jobbdag följt av kvällsaktivitet på jobbet, trivselkväll. Känner mig måttligt till avtagande lockad men ska nog få in mig i rätt stämning, piska och hot om inte annat ;) Hoppas ni får en fin dag, njut medan den varar och är god. ( Är den skit så gotta er åt att ni slipper uppleva av denna dag mer när den är över.)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Jessica Holländare
2013-05-22 06:15
#1

Hoppas att du kommer in i rätt stämning Humblan och får en toppendag!!

Själv ska jag ägna dagen åt att sova som en klubbad säl… Är sjukt trött nu efter den här jobbnatten, som faktiskt varit riktigt behaglig ändå. Sen ska jag väl inte göra mycket mer…

Kram på er alla!!


Skogshumblan
2013-05-22 06:19
#2

Tack Jessica, du kan gärna sova ett dygn eller två för mig. Är så seg i kroppen… Sov gott, ha en skön dag:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-05-22 12:07
#3

Jag känner mig hyfsat pigg idag, har planer på att göra diverse småsaker idag. Fixa en tarotläggning, raka nosar mm på tre pudlar, hämta medicin på apoteket, handla lite mat, hämta en stol jag fått, och fortsätta tjata på sönerna att de ska sortera upp tvättberget. Om jag tvättar allt och får det torrt så kan allt de sortera rubbet, och sen lägga in sina kläder i skåpen dessutom.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Tarotstollan
2013-05-22 18:37
#4

Själv är jag extra seg idag, efter att jag var ute och handlade och kanske förtog mig igår. Fick köpa ny hostmedicin också eftersom den andra var slut. Känner mig  som en🧟‍♂️!

Här är just nu halvklart och jag ser blå fläckar mellan molnen. Innan har det regnat ganska så bra.
Har varit hos en granne och kollat hans post och blommor.
Skall nu sätta mig och dricka te, äta lite, titta på tv och kanske spela lite mahjong senare.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2013-05-22 21:39
#5

Måste ju bara rekommendera MSM, jag har säkert pratat om det innan. Men jag har blivit så mycket piggare och fått mer energi sedan jag började med detta mirakel.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Pagan
2013-05-22 22:02
#6

natti natti på er. Hoppas ni får sova riktigt gott. ❤️

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Upp till toppen
Annons: