Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 794 ggr
Pagan
2013-05-21 18:18

Godafton tisdag

Här har mörkret fallit redan, molen är svarta som sot och åskan lär dundra på när som helst. Så jag skriver ett kort inlägg och jag hoppas alla haft en skön dag. Vi åt tårta på jobbet för att fira en kollegas födelsedag. jag hatar grädde! Men en får ju offra sig för laget. Middagen står och puttar på spisen och jag hoppas inte vi får strömavbrott nu när åskan kommer för då hinner inte grytan bli klar.

kram på er och hoppas Ni har lite bättre väder, men bara liiiiiite😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Amandla
2013-05-21 21:29
#1

Godkväll! Här skulle det behöva åska för det är ganska kvavt. Jag har varit på föreläsning ikväll om hundmat, det var intressant 🙂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
2013-05-21 21:39
#2

Ja här har det dundrat på rätt ordentligt och det fullkomligt öser ner. Dånar riktigt. Men ingen strömlöshet iallafall.

Ja föreläsning, var det om näringsämnen mm?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
2013-05-21 22:12
#3

Det var om ett fruset färskfoder, dvs rå mat, som heter Vom og Hundemat. Intressant, även om inte så jättemycket var nytt för mig. Dels har jag lärt mig en del under åren och så stämmer rätt stor del överens med lchf-tänket. 

Hundar behöver inte spannmål till exempel… bäst för dem är färskt kött, inälvor och ben. Vill man inte barfa (ge allting färskt) så är det väldigt bekvämt med fruset foder, allt är klart och uträknat 🙂Mina hundar älskar det och mår toppen av det!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2013-05-21 22:23
#4

God natt. Pagan, har nog sagt det förr, men dina grytor som puttrar får det att vattnas i munnen. Det låter så gott, mustig sås med massor av smaker och mört kött i… *dregglar* Amandla, spännande. Är det barf du läser om? Här har det varit blött större delen av dagen. Dimman låg tät som bomull i morse, sen av och till regn. Åska med blixt och allt hade vi igår så jag hoppas vi slipper mer av det. Gjorde sista utvecklingssamtalet idag, nu ska jag bara skriva ihop allt. Det känns lite vemodigt att tiden med denna goa klass nu är på upphällning. Tre veckor kvar… :'( Skulle egentligen sprungit ikväll men det regnar så jag avvaktar med det. Känns onödigt att duscha och motionera samtidigt. Provade det i lördags och det går an om det är varmt ute ;) Nu säger jag godnatt, ha en fin dag i morgon vänner!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-05-21 22:36
#5

Jo det är bekvämformen av barf kan man säga 😉

Förstår att det är vemodigt Skogis, så är det ju med förändringar man inte rår på. Men det kommer in något annat snart 😘


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Jessica Holländare
2013-05-21 22:39
#6

Godkväll i stugan!! Eller godmorgon för mig som sovit mesta delen av dagen. 😛Jobbar inatt med…

Hoppas att ni sover gott alla!! Kram


Annons:
Skogshumblan
2013-05-21 22:41
#7

Si där, lite check av min intuition ;) Ja så är det ju, något nytt och för mig bättre kommer när tiden är. Och tills det här är slut tänker jag köra fullt ut och njuta, goa barn och kollegor kan man ju inte få för mycket av:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: