Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Dagens hälsningstråd

Godafton tisdag

2013-05-21 18:18 #0 av: Pagan

Här har mörkret fallit redan, molen är svarta som sot och åskan lär dundra på när som helst. Så jag skriver ett kort inlägg och jag hoppas alla haft en skön dag. Vi åt tårta på jobbet för att fira en kollegas födelsedag. jag hatar grädde! Men en får ju offra sig för laget. Middagen står och puttar på spisen och jag hoppas inte vi får strömavbrott nu när åskan kommer för då hinner inte grytan bli klar.

kram på er och hoppas Ni har lite bättre väder, men bara liiiiiiteSkämtar

Anmäl
2013-05-21 21:29 #1 av: Amandla

Godkväll! Här skulle det behöva åska för det är ganska kvavt. Jag har varit på föreläsning ikväll om hundmat, det var intressant Ler

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2013-05-21 21:39 #2 av: Pagan

Ja här har det dundrat på rätt ordentligt och det fullkomligt öser ner. Dånar riktigt. Men ingen strömlöshet iallafall.

Ja föreläsning, var det om näringsämnen mm?

Anmäl
2013-05-21 22:12 #3 av: Amandla

Det var om ett fruset färskfoder, dvs rå mat, som heter Vom og Hundemat. Intressant, även om inte så jättemycket var nytt för mig. Dels har jag lärt mig en del under åren och så stämmer rätt stor del överens med lchf-tänket. 

Hundar behöver inte spannmål till exempel... bäst för dem är färskt kött, inälvor och ben. Vill man inte barfa (ge allting färskt) så är det väldigt bekvämt med fruset foder, allt är klart och uträknat LerMina hundar älskar det och mår toppen av det!

Anmäl
2013-05-21 22:23 #4 av: Skogshumblan

God natt.

Pagan, har nog sagt det förr, men dina grytor som puttrar får det att vattnas i munnen. Det låter så gott, mustig sås med massor av smaker och mört kött i... *dregglar*

Amandla, spännande. Är det barf du läser om?

Här har det varit blött större delen av dagen. Dimman låg tät som bomull i morse, sen av och till regn.
Åska med blixt och allt hade vi igår så jag hoppas vi slipper mer av det.

Gjorde sista utvecklingssamtalet idag, nu ska jag bara skriva ihop allt. Det känns lite vemodigt att tiden med denna goa klass nu är på upphällning. Tre veckor kvar... :'(

Skulle egentligen sprungit ikväll men det regnar så jag avvaktar med det. Känns onödigt att duscha och motionera samtidigt. Provade det i lördags och det går an om det är varmt ute ;)

Nu säger jag godnatt, ha en fin dag i morgon vänner!

Anmäl
2013-05-21 22:36 #5 av: Amandla

Jo det är bekvämformen av barf kan man säga Blinkar

Förstår att det är vemodigt Skogis, så är det ju med förändringar man inte rår på. Men det kommer in något annat snart Pussar

Anmäl
2013-05-21 22:39 #6 av: Jessica Holländare

Godkväll i stugan!! Eller godmorgon för mig som sovit mesta delen av dagen. LiparJobbar inatt med...

Hoppas att ni sover gott alla!! Kram

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.