Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1822 ggr
Skogshumblan
5/20/13, 9:38 AM

God måndag 20/5.

God förmiddag! Här är det grått och härligt regnigt. Kommer bli så grönt och fint ute nu när solen kikar fram igen. En helt ny vecka ligger framför oss och jag hoppas vi alla får en bra vecka. Ni som är krassliga, krya på er. Ha det gott vänner!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Elena-Maria
5/20/13, 9:53 AM
#1

God morgon!

Inte varit så aktiv här på ett bra tag. Har så fullt upp med så mycket annat. Försöker dock bli aktiv och få in mer rutin med korten. Det går ju i perioder.

Det regnar och är trist hos mej idag… Hoppas solen ska kika fram senare idag ;)

Ha en fin dag alla!

Fred och god växt!

Skogshumblan
5/20/13, 10:05 AM
#2

Elena-Maria, kul att se dig. Välkommen hit in igen,

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

imke
5/20/13, 12:13 PM
#3

Hej hopp. Solen kikar fram här i Gävle idag. Men själv bor jag ju utanför i Furuvik (en kallvik) och där har ingen sole ller värme synts till på några dagar tyvärr.
Men en ny vecka fylld med arbete och aktiviteter som utvecklings samtal på dagis, Mindfulness kurs och annat skoj väntar :-)

Ha en bra dag allihopa 🙂


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Amandla
5/20/13, 1:16 PM
#4

Här är det riktigt fuktigt i luften, syrerikt men ändå lätt kvalmigt. Tror det skulle behöva åska för att släppa. 

Har jag berättat hur mycket jag uppskattar Bortskänkesgrupperna på Facebook? Jag har haft garderobsrensning här och skänkt bort massor med saker. Det känns bra både att få rensat och att få göra andra glada, dessutom är det miljövänligt 🙂Sen har jag ju själv fått saker förstås, riktiga fynd enligt min mening. Det som ses som skräp/onödigt av andra kan vara precis vad någon annan vill ha och behöver.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
5/20/13, 4:47 PM
#5

Låter som en bra grej det Amandla.

Jo då Skogis veckan börjar allt bra. Nya bilen är en upplevelse att köra, mycket kuligt! Trevliga fika stunder på jobbet. De sade det skulle regna här idag, ja faktiskt till och med torsdag, men än är det sol och värme. hoppas SMHI har fel åt andra hållet nu då, vi blev ju lovade sol hela helgen men et var ju en sanning med modifikation. Lönesamtal på jobbet som gick galant. Känns som om det flyter på åt rätt håll just nu🙂Fick planterat i resten av mina krukor när jag kom hem. Nu lite middag och sedan klippa gräs.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
5/20/13, 7:32 PM
#6

Ni verkar ha haft härliga saker för er idag. Ja bortskänkes och bytes låter toppen. Kanske ska lägga ut en del och bli av med det…. Pagan gott att du och "p2" trivs ihop, gamla pärlan ler nog i sin skrothimmel:) Här har det regnat mer eller mindre hela dagen, skönt! La kort för veckan men blev lite konfunderad, vad kan man få ut av nr 43? Ha en fortsatt fin kväll alla.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Pagan
5/20/13, 8:10 PM
#7

Nä du Skogis, Pärlan har jag faktiskt fått lagad, nu återstår en länkarm å det kan jag förhoppningsvis fixa själv, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med henne i nuläget. lär ju inte få många kronor vid ev. försäljning. Men lite ironiskt är det att plötsligt stå med två bilar och vilja ha hyrbil i försäkringsvillkoret. Försäkringskillen skrattade gott åt mig😊

43?? Kan ju bli 4+3=7 eller vad menar du?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
5/21/13, 5:50 AM
#8

Pärlan som övningskörningsbil till ynglen tänkte jag direkt. Kan sen bli den bil de får köra så "p2" slipper pajade kopplingslameller etc. Ja 43 kan bli sju. Men vad finns för negativ/att se upp med där? Är helt trög i kolan….

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Destany
5/21/13, 12:48 PM
#9

God förmiddag:) jag har semester nu innan bebis kommer så idag har jag städat lite o det var inte bra för fogarna vill jag lova så nu e det soffläge. Vädret idag e mulet o inte jätte varmt men jag tycker ändå om vädret idag:)

Amandla
5/21/13, 12:57 PM
#10

Destany, har du foglossning? Det är ett elände, jag vet 🤫


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Destany
5/21/13, 1:19 PM
#11

#10 Ja det eller riktiga problem med ligementen ont gör det iallafall men nu e det bara drygt en månad kvar så det står jag ut:)

Amandla
5/21/13, 1:27 PM
#12

Usch då, ja det gör verkligen ont. Minns när jag väntade Ettan och hade svårt att ens borsta tänderna. Normalt tänker man inte det minsta på hur muskler och ligament jobbar i kroppen vid minsta lilla rörelse man gör, men har man foglossning så vet man väldigt väl 😎Det gav sig nästan direkt efter förlossningarna för mig (har två barn).


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Destany
5/21/13, 1:32 PM
#13

Ja usch ja man e väldigt medveten hur man sitter o står så man minskar det onda:) fick det rätt sent typ för 2 veckor sen så jag har klarat mig bra denna graviditeten :)

Annons:
Amandla
5/21/13, 1:44 PM
#14

Okej, där har du tur ändå 🙂Med Ettan fick jag det kanske åtta-tio veckor in i graviditeten, med Tvåan var det första tecknet på att jag var gravid 😮alltså till och med före utebliven mens…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Pagan
5/21/13, 6:15 PM
#15

Hm skogis, 7an e ju vagnen, man kan styra med för hårda tyglar exempelvis, man kan ha sitt fokus inställt så hårt att man missar de små förändringarna i vägkanten, stark vilja kan ju visa på en viss brist att höra på vad andra har att säga, å själva sjuan talar ju om förändringar och vad de kan innebära för peace of mind och det ältande mentalt det också kan medföra, månaden juli, ingen skörd, ibland en jäkla hetta, eller för den delen en jäkla massa regn så skörden i höst helt går åt skogen, ja jag kan fortsätta…..finns en del negativt att hämta hos en sjua helt klart😛

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
5/21/13, 6:44 PM
#16

Pagan, ja det var ju ord att ta till sig, tack!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
5/21/13, 6:56 PM
#17

Ja det var så lite, ibland behöver man ett par extra ögon för att ändan ur vagnen😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Upp till toppen
Annons: