Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (5) Senaste inläggen

Astrologi & Numerologi Aura & Chakra Bilderna i tarotleken Böcker - CD Dagens hälsningstråd Den nya Jorden Drömmar och drömtydning Energier och krafter Existensiellt och livsåskådning IFokus info Gott & Blandat Humor och skoj Kanalisering Köp, Byt & Sälj Meditation och avslappning Musik o Videor - Youtube Månadens/Veckans/dagens kort Orakel/änglakort Pendel och andra redskap Sajten och medlemmarna Snackistrådar - vi snackar om allt! Stenar och kristaller Symboler Tarotleken Tarotstjärnor Våra tarotlekar Tolkningar Totem och kraftdjur Tävlingar och lekar Universums Lagar Våra bilder och foto Våra egna berättelser Övningar
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Övningar

Gratisläggning

2013-05-18 21:59 #0 av: [Melodica]

Hej! Jag ger gratis Tarot-läggning till de två första som svarar på detta inlägg. Har fått tillåtelse från sajtvärd att ge gratis läggning. Jag kommer lägga keltiska korset med tidsram: 3 veckor, 3 månader, 6 månader eller 1 år framåt. Jag är under utbildning och tar gärna emot feeedback på läggningen. Ju tydligare fråga du har dessto tydligare svar. Jag kommer försöka göra läggningarna så fort jag hinner. Allt gott!

Anmäl
2013-05-18 22:08 #1 av: leemland

Gärna mig :P Om jag hinner först :P 

gärna i ett pm :

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Anmäl
2013-05-18 22:10 #2 av: [Melodica]

Absolut! Skicka gärna ett Pm till mig med din fråga så lägger jag åt dig.

Anmäl
2013-05-18 22:33 #3 av: Christina_46

Hej Melodica. Du får gärna lägga en stjärna åt mig.

Christina

Anmäl
2013-05-18 22:52 #4 av: [Melodica]

Hej Christina, skicka ett pm till mig med din fråga och vilken tidsram du vill att jag tittar på.

Anmäl
2013-05-18 23:05 #5 av: Pagan

Ja då låser vi tråden så Melodica inte blir överhopad:)

Bra träning melodica och varmt lycka till/Pagan 

Ni som Melodica lägger för - glöm inte feedback till Melodica!!

Anmäl