Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 582 ggr
Skogshumblan
5/17/13, 5:58 AM

17 maj halloj!

God morgon på er. Här är det strålande sol och rätt varmt redan. Härligt. Hoppas det är lika fint väder i Norge så norrmännen får en fin nationaldag. Om ett par timmar drar familjen och jag till Göteborg. Känns overkligt att 18 maj redan är här nästan. Är enormt taggad, ska bli sjukt kul att få springa i min gamla hemstad, på gator jag ränt på som tonåring;) Hoppas ni alla får en fin helg, syns på söndag😉

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
imke
5/17/13, 8:18 AM
#1

Godmorgon! En resa till Göteborg lät inte helt fel! En underbar stad jag alltid tyckt om. hoppas ni får en jättefin helg :-)

Här i Gävle skiner solen idag med. Men det är lite blåsigt och kyligare, som sig bör ute vid östkusten kanske :-)
Min helg bjuder på en resa över dagen till Stockholm för att träffa några kompisar imorgon. Egentid med tjejorna :-) Resten av helgen tillbringas med att mysa med familjen hemma :-)

Kram på er och ha en underbar dag ☀️


Those who don't believe in magic will never find it Hjärta

Skogshumblan
5/17/13, 8:36 AM
#2

Imke, tack. Ska mysa med mim mamma och familjen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Ravenna]
5/17/13, 1:38 PM
#3

Hej alla och till er med norskt blod i ådrorna; grattis på nationaldagen! :-)

Göteborg har en speciell atmosfär, har alltid gillat den staden också. Bodde som barn under ett års tid i Kungälv, det ligger ju i närheten. 

Här är det soligt och blåsigt, som igår ungefär fast lite varmare tror jag, balkongdörren på vid gavel, skönt.

Jag sitter i alla fall redo för att göra en läggning för en klient via email, då någon besvärlig människa ;-) bestämmer sig för att sätta igång att toppklippa gräset med en manick som väsnas förfärligt mycket. Precis utanför. Typiskt. Jag får nog vänta lite med läggningen tror jag…

[NeferNefer]
5/17/13, 1:50 PM
#4

God middag, och grattis till våra kära grannar! ❤️ En vacker dag och afton önskar jag er alla!

Pagan
5/17/13, 3:54 PM
#5

Goeftermidda´på er

Ja det var ju rätt typiskt det ravenna. Hoppas du fann bättre flyt.

Skogis, jösses, ja nu är det strax dagen D. Taggad till tusen va´? Vi håller på dig och vet att du fixar det, in bland de 10 första så klart😃 Känn pressen! Håller tummarna.

Imke, låter som en toppendag, tjejdagar har jag allt för sällan.

Godmiddag NerferNerfer🙂

Här är lika varmt som igår, 26 ute och 33 inne. Min Kefirkultur mår inte bra och ska flyttas ner till matkällaren tror jag. Har ju nyss börjat och tänkte mig inte för igår och lät den stå framme, har ju varit runt 20 i köket innan. igår då jag kom hem var det 33 grader och Kefir klarar högst 22. SÅ det var första hjälpen dags. Och det ser ut att ha fixat sig och den har fått bo i kylen sedan dess. 

Sista arbetsdagen för veckan avklarad och strax ska jag ut med trimmern och röjsågen tror jag, det har vuxit upp rejält där klipparen inte når. Fast jag ska bara……………….😉

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

gevalina
5/17/13, 7:54 PM
#6

godkväll…har tillbringat nästan hela dagen i sängen eftersom jag blivit enormt förkyld. ska koka mig en varm kopp te för att underlätta bomullen jag har i huvudet.

god fortsättning på kvällen.

Annons:
Tarotstollan
5/17/13, 8:57 PM
#7

Godkväll allihopa. Glad 17 Maj. Varmt och skönt här också, nästan för varmt enligt mig. Katterna tycker det är för varmt på balkongen så de håller sig inomhus till solen gått ner, då vill de gärna vara därute. Det har varit uppe på + 34,4 där ute i dag!

Hoppas att det inte är jag som smittad dig Gevalina!

Själv har jag haft tvättstugan i dag, ingen höjdare kan jag säga. Fick hålla mig i väggarna med jämna mellanrum men skam den som ger sig. Det är bara att kämpa på, så jag har tvättat 4 maskiner, slängt 4 kassar med papper+kartonger+plåtburkar till återvinningen och duschat och sen varit och handlat lite glass, varm korv och chips. Det är det enda jag är sugen på just nu!

Ha det bra i värmen alla!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: