Annons:
Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 665 ggr
Pagan
2013-05-14 21:17

Godafton 14 maj

Sen hälsning här i dag. Har jobbat över och sedan när jag skulle klippa gräs så ville det sig inte riktigt. Klippon har stått i ett par månader helt avslappnad och ville tydligen fortsätta med det, man jag vann efter en del svärande!! helt slut nu kan jag erkänna. Har man sluttningstomt så har man. På gott och ONT!!🤪

Hoppas Ni haft en bra dag och att Stollan är på bättringsvägen.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-05-14 21:26
#1

God kväll. Ja Stollan, nu är det hög tid att du kryar på dig. Vill de ha healing så be, här inne och på healing, så är vi många som gärna skickar. Pagan, veckans motion avklarad. Tänk så snygg du blir efter de passen ;) Själv har jag en toppendag, känner mig mentalt på topp inför Göteborgsvarvet. Ska bli sjukt kul att få springa på gator och ställen jag sprungit på i andra sätt på tidigare. Har en go känsla kring att springa över Älvsborgsbron, bli påmind om barndomens seglatser och känna att pappa är med mig. Min stackars löparkompis som ska stå ut med mig den dagen!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-05-14 21:45
#2

Ja du Skogis, svettig och läcker menar du🙂

Ja det låter som en språngmarsch genom memorylane det du. Hade en kompis som tog en vätskedrivande då hon skulle springa där och de fick ta med henne i ambulans, sicken toka va!

Ja nu är det verkligen nedräkning…….spännande, huva!!!👍

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2013-05-14 22:01
#3

Pagan, haha kanske något för din särbo att sukta på ;P Ja det lär det bli, nostalgi är ordet! Vätskedrivande i samband med en sån ansträngning?! Vad hände med hjärnan där liksom? Hoppas din vän fick bra hjälp och repade sig. De har utlovat sol och ca 20-24 grader på lördag så jag har börjat ladda upp vätske- och saltbalansen genom att dricka minst 1/2 l mineralvatten om dagen. Ska försöka hitta något vettigt med salt i att äta i slutet av veckan. Tyvärr ska man undvika lakrits Annas hade djungelvrål och salmiakbalkar varit så gott!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2013-05-14 22:10
#4

Salta lite extra på maten kan du göra, annars kan du ta ½-1 tsk salt i ett glas vatten och dricka. Läbbigt men det går…


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skogshumblan
2013-05-14 22:22
#5

Amandla, bra tips. Jag ska fundera på saken. Kan ju bli någonting att ta till fredagsmyset;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Pagan
2013-05-14 22:27
#6

ja du skogis, hjärnan sprang hon nog i från

Varför ska du öka saltintaget? Låter inte gott

http://traningslara.se/vatskeintag-vid-traning-del-v-ar-extra-saltintag-losningen/

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Annons:
Skogshumblan
2013-05-14 22:30
#7

Hittade hon den sen?!;) Dels svettas man ut en hel del och jag svettas _mycket_. Fick rådet av en vän som springer mycket att ladda med salterna.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Upp till toppen
Annons: